عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۳۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
مدیر مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف با اشاره به چاپ کتاب «وارثان عترت» در 50 هزار نسخه، از تولید، چاپ و انتشار کتاب، مجموعه نمایشگاهی و پوستر به مناسبت 5 ذی القعده (10 شهریور) روز ملی تجلیل از امامزادگان خبر داد.
عقیق:حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی تبریزی مدیر مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف با بیان اینکه هرساله به مناسبت پنجم ذی القعده که به عنوان روز ملی تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نامگذاری شده است برنامه هایی برگزار می شود، اظهارداشت: برای اجرای این روز ملی مجتمع فرهنگی پژوهشی اوقاف اقدام به تولید، چاپ و انتشار کتاب، مجموعه نمایشگاهی، پوستر و نیز ارسال این محصولات به همراه سی دی لایه باز نموده است.

وی درخصوص کتاب «وارثان عترت» به عنوان یکی از محصولات این مجتمع با بیان اینکه این کتاب دربردارنده بیانات مراجع معظم تقلید و علمای دینی می باشد، افزود: در این کتاب ما با بیانات و پیام های این بزرگواران پیرامون تکریم و بزرگداشت امامزادگان آشنا می شویم.

موسوی تبریزی اضافه کرد: کتاب مزبور در شمارگان 50 هزار نسخه به چاپ رسیده است.

وی گفت: پوستر طرح «تکریم و بزرگداشت امامزادگان» از سوی این مجتمع طراحی و برای چاپ و بهره برداری به سراسر کشور ارسال شده است.

مدیر مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه مجموعه نمایشگاهی «وارثان عترت» ویژه روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه به چاپ رسیده است، تصریح کرد: این مجموعه نمایشگاهی که در قالب 25 تابلو آماده شده است، با موضوع تکریم و تجلیل از امامزادگان کشور و پاسخ به شبهات مطرح شده از سوی وهابیت، اهمیت و جایگاه زیارت، توسل و مفهوم آن و... است.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین