عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۹
ريیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از ارائه خدمات به کاروان‌های پیاده زائران امام حسین(ع) همزمان با اربعین حسینی خبر داد.
عقیق: حسن پلارک ريیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و حرکت کاروان زائران پیاده به سمت کربلا اظهار داشت: امسال نیز طبق روال سال گذشته در مسیر زائران پیاده کربلا اقداماتی انجام شده است.

وی گفت: امسال نیز تعداد 6 دستگاه آب شیرین‌کن در مسیرهای ورودی به شهر کربلا نصب شده است که آب شرب تصفیه شده در بسته‌بندی به زائران می‌دهد.

ريیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: همچنین در این ایام با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موکبی آماده شده است که به زائران پیاده امام حسین(ع) خدمات پذیرایی ارائه می‌دهد.

پلارک اضافه کرد: در این ایام نیز با همکاری یکی از موسسات کربلا بیش از 4هزار زائر ایرانی در قالب دانشجویان پسر و دختر و تعدادی از منتخبین هیئت رزمندگان اسلامی را اسکان داده‌ایم.

جابجایی ضریح جدید امام حسین(ع) بعد از اربعین

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به آخرین وضعیت ضریح جدید امام حسین(ع) گفت: جابجایی ضریح فعلی با ضریح جدید طبق برنامه ریزی‌های انجام شده بعد از اربعین آغاز می‌شود.

پلارک تصریح کرد:‌ همچنین در سفری که به عراق خواهیم داشت و طی برگزاری جلسه‌ای در مورد ضریح فعلی رایزنی‌هایی جهت انتقال پنجره‌هایی از این ضریح به ایران انجام می‌شود.


منبع: خبرگزاری لبیک
کد خبرنگار 211007

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین