عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
در مسابقه اينترنتی «ايستگاه عاشقان اباعبدالله(ع)» به بيشترين و بهترين مطالب كه از 25 آبان‌ماه تا 30 دی‌ماه در بخش ثبت مطالب روزانه تبيان به صورت مستمر، ثبت شود، جوايزی اهدا خواهد شد.
عقیق: مسابقه اينترنتی «ايستگاه عاشقان اباعبدالله‌(ع)» به اين صورت است كه كاربران در بخش ثبت مطالب، می‌توانند روزانه فعاليت داشته و به صورت مستمر با قرار دادن مطالب آموزنده خود سهم مهمی در بالا بردن سطح معلومات كاربران ديگر داشته باشند.

‌كسانی كه تمايل به شركت در اين مسابقه دارند می‌توانند در پايگاه اطلاع‌رسانی تبيان به نشانی www.tebyan.net مراجعه كرده و اعلام آمادگی خود را در نظرات همين مطلب، همراه با نام كاربری ثبت كنند.

به 10 نفر از كاربرانی كه بيشترين و بهترين مطالب را از 25 آبان‌ماه سال جاری الی 30 دی‌ماه هم از جهت كمی و هم از جهت كيفی در بخش ثبت مطالب روزانه به صورت مستمر داشته باشند، جوايزی نفيس اهدا خواهد شد.

جوايز مسابقه به اين صورت است كه به نفر اول، كمك هزينه خريد تبلت به مبلغ 300000 هزار تومان، نفر دوم، كمك هزينه خريد گوشی موبايل 200000 هزار تومان، نفر سوم، كمك هزينه سفر به مشهد مقدس 110000 هزار تومان، نفر چهارم، كمك هزينه يك سفر سياحتی 100000 هزار تومان، نفر پنجم، كارت هديه به مبلغ 80000 هزار تومان، نفر ششم، كارت هديه به مبلغ 70000 هزار تومان، نفر هفتم، كارت هديه به مبلغ 50000 هزار تومان، نفر هشتم، كارت هديه به مبلغ 40000 هزار تومان، نفر نهم، كارت هديه به مبلغ 30000 هزار تومان و نفر دهم، كارت هديه به مبلغ 20000 هزار تومان اهدا می‌شود.

مطالب مرتبط با ايام سوگواری امام حسين‌(ع) و اهل بيت‌شان، اربعين، وقايع تاسوعا و عاشورا، اشعار مرتبط با ايام محرم و صفر، احاديث مربوط به محرم و صفر، دل‌نوشته‌های مرتبط با محرم و صفر و مطالب مرتبط با مناسبت‌های مذهبی ايام محرم و صفر، مطالب مرتبط با امر به معروف و نهی از منكر، تقويم تاريخ و روز شمار محرم و صفر، زندگی‌نامه 72 يار شهيد امام حسين‌(ع)، داستان‌های مرتبط با اين ايام، سخنان گهربار امام حسين (ع)، معرفی كتاب، رهنمون‌های عاشورايی، مراسم و آيين عزاداری در اقصی نقاط ايران و ساير كشورهای جهان و ... است.

برای مشاهده اینجا را کلیک کنید!


کدخبرنگار:211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین