عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۲۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
مراسم این هفته مسجد مقدس جمکران در سالروز شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) رنگ و بوی عزا و ماتم خواهد گرفت.

عقیق:بر اساس برنامه اعلام شده از سوی معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران، برنامه گفت‌و‌گو محور «سلام زائر» روز سه شنبه از ساعت 19 با حضور کارشناس مهدویت حجت الاسلام بالادستیان برگزار می‌ شود. مراسم قرائت دعای توسل نیز از ساعت21 با بیان احکام حجت الاسلام افتخاری آغاز و پس از آن و در ساعت 21:15 حجت الاسلام اویسی سخنرانی خواهد کرد و در ادامه دعای توسل در ساعت 22 توسط مهدی سلحشور قرائت می شود.

مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت با قرائت زیارت وارث آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام مهدوی نیا خواهد بود و پس از آن، این دعای پر فیض توسط آقای حسین حقی قرائت می‌شود.

مراسم قرائت دعای ندبه در روز جمعه و از ساعت 6 صبح با قرائت دعای عهد آغاز می گردد و پس از آن در ساعت 6:20 حجت الاسلام گنجی سخنرانی خواهد کرد و در ساعت 7 صبح آقای احمد زین العابدین دعای ندبه را قرائت می کند. مراسم دعای سمات این هفته نیز از ساعت 18 با قرائت زیارت آل یاسین و سخنرانی حجت الاسلام حیدری کاشانی برگزار می گردد.

همچنین به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) مجلس عزا و مرثیه سرایی، روز جمعه پس از نماز جماعت ظهر و عصر برپا می شود.



منبع:حوزه
211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین