عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۱۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
قرارگاه منتظران مهدی(عج) با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران، مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج)، فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) و جمعی از مسئولین در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع، در مسجد جمکران افتتاح شد.

عقیق:در آیین افتتاح این قرارگاه، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در سخنانی گفت: در مقابله با جنگ فراگیر فرهنگی که دشمن بر ملت های اسلامی و مستضعف تحمیل کرده و هر روز با تکنولوژی جدید، بر ابعاد آن افزوده می شود، کار پراکنده، ناقص و انفرادی بازده مطلوب نخواهد داشت، لذا تأکید بر آن است که با کار قرارگاهی و جمعی هم افزایی و انسجام نیروها بیشتر شود.

حسین یکتا، مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) نیز در این مراسم از مسجد مقدس جمکران و قرارگاه فرهنگی منتظران مهدی(عج) به عنوان مرکز فعالیت های فرهنگی و مهدوی سراسر کشور یاد کرد و افزود: قرارگاه فرهنگی منتظران مهدی(عج) امکان فرهنگی جدیدی در مقابله با شبخون فرهنگی است که در اختیار تولیت مسجد مقدس جمکران قرار می گیرد.

گفتنی است، قرارگاه فرهنگی منتظران مهدی در زمینی به مساحت 2000 متر مربع و شامل فضاهای گوناگون فرهنگی از جمله سالن کنفرانس، فضاهای آموزشی و اداری و حسینه جهت ساماندهی و هم افزایی فعالیت های مهدوی سراسر کشور توسط بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) در مسجد مقدس جمکران افتتاح شده است.

 

منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین