عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
محمدابراهیم خمسه و دیگر همراهانش با گذر از استان‌های خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، لرستان و ایلام، پس از چهار ماه در اربعین سید و سالار شهیدان به راه پیمایان اربعین حسینی می‌پیوندندد.
عقیق:زائران طرح «بهشت تا بهشت» در ادامه مسیر خود پس از شهرستانهای فاروج، شیروان، حصار و گرمخان ظهر دیروز به بجنورد وارد شدند.

«محمدابراهیم خمسه» و همراهانش که سابقه پیاده روی‌های طولانی دارند با هدف جلب مشارکت‌های مردمی برای کمک به بازسازی اعتاب مقدسه پس از زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) عازم حرم امام حسین(ع) شده‌اند.

آقای خمسه و همراهش که مورد استقبال امام جمعه، مسئولین استان و اعضای ستاد بازسازی استان خراسان شمالی قرار گرفته بودند در سخنانی در مسجد امام رضا(ع) اظهار داشت: با عنایت به حب اهل بیت عصمت و طهارت در قلوب هموطنانمان و با هدف آبادانی هر چه بیشتر حرم‌های این بزرگواران قدم در این راه گذاشته‌ایم.

وی با اشاره به دیدارهای مردمی در شهرهای طول مسیر عنوان داشت: تلاش ما این است که ضمن معرفی و تبلیغ اقدامات خادمان اهل بیت در بقاع متبرکه برای مردم موجب مشارکت آن‌ها در طرحهای در دست اجرا شویم. و امیدواریم که در این طی طریق به این مهم برسیم.

همچنین آقای صفری رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان شمالی در اظهاراتی خاطرنشان ساخت: زائران پیاده از بدو ورود به استان در شهرهای مختلف مورد استقبال مردم و مسئولین شهری قرار گرفته‌اند و با تمام توان برای تحقق شعار خود زحمت می‌کشند.

وی افزود: این عزیزان در هر شهر با حضور در اماکن مذهبی، فرهنگی، تفریحی و دیدارهای چهره به چهره با مردم ضمن اطلاع رسانی از کارهای انجام شده به ترغیب عموم جهت مشارکت می‌پردازند.

صفری در پایان یادآور شد: زائران پیاده حرم مطهر حسینی فردا حرکت خود را از بجنورد به سمت شهرستان مانه و سملقان به مرکز آشخانه از سر می‌گیرند.

محمدابراهیم خمسه و دیگر همراهانش که از سوی برخی ورزشکاران و محبان اهل بیت علیهم السلام در طول مسیر همراهی خواهد شدند با گذر از استان‌های خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، لرستان و ایلام، پس از چهار ماه در اربعین سید و سالار شهیدان به راه پیمایان اربعین حسینی می‌پیوندندد.

این پیاده روی با شعار مشارکت همه ایرانیان در بازسازی عتبات عالیات طی مراسمی معنوی از خراسان رضوی به سمت خراسان شمالی آغاز شده تا پس از پیمودن ۳۰۰۰ کیلومتر در کربلای معلی به پایان برسد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین