عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۰
دبيرخانه كنگره ملی پيامبر اعظم(ص) از تمديد مهلت ارسال آثار به اين كنگره تا 20 دی‌ماه خبر داد.

عقیق: دبيرخانه كنگره ملی پيامبر اعظم(ص) اعلام كرد كه با توجه به حضور گسترده و استقبال محققان و هنرمندان از كنگره و مراجعات و درخواست‌های متعدد شركت‌كنندگان، مهلت ارسال آثار تا 20 دی‌ماه تمديد شد.

بنا بر اين گزارش، حجت‌الاسلام ميرلوحی، دبير علمی اين كنگره نيز از عدم امكان تمديد مجدد اين تاريخ به دليل حجم بالای كار و فشردگی برنامه‌های كنگره خبر داده است.

لازم به ذكر است كه كنگره ملی پيامبر اعظم(ص)، با هدف آشنايی بيشتر با ابعاد شخصيتی و سيره پيامبر اعظم(ص)، نمودار ساختن زوايای پنهان شخصيتی پيامبر اعظم(ص)، لزوم آشنايی بيشتر نسل جوان با پيامبر(ص) و حيات فكری – سياسی ايشان، بررسی چرايی و نقش استكبار در توهين به ساحت مقدس پيامبر(ص) و در نهايت با هدف الگوگيری از سيره پيامبر اعظم(ص) در ابعاد مختلف اقتصادی، سياسی و ... به همت و حمايت دانشگاه امام صادق(ع)، معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، مركز مطالعات راهبردی تربيت اسلامی دانشگاه امام حسين(ع)، اداره كل اوقاف و امور خيريه استان تهران و برخی از نهادها و سازمان‌های دولتی و غيردولتی از ابتدای آذرماه آغاز به كار كرده است.

بر اساس اين گزارش، «تعليم و تربيت اسلامی در سيره پيامبر اعظم(ص)»، «پيامبر اعظم(ص) و بيداری اسلامی»، «سيره حكومتی و سياسی پيامبر اعظم(ص)»، «مديريت در پرتو سيره پيامبر اعظم(ص)»، «حقوق بشر اسلام در پرتو سيره پيامبر اعظم(ص)»، «توهين به مقدسات در اديان ابراهيمی و موازين حقوقی» و «بررسی شبهات پيرامون سيره پيامبر اعظم(ص)» محورهای بخش علمی اين همايش هستند.

يادآور می‌شود كنگره ملی پيامبر اعظم(ص) در پنج بخش علمی، ادبی، هنری، رسانه‌های مجازی و آثار تلويزيونی اعلام فراخوان نموده است.

علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند به سايت دبيرخانه اين كنگره به آدرس www.yanaby.ir مراجعه و يا با شماره تلفن 66407458 تماس حاصل كنند.


منبع: خبرگزاری ایکنا

کد خبرنگار 211007             


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین