عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۸۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸
مراسم رونمایی از بزرگ‌ترین قرآنی حکاکی جهان اثر اصغر موسویان که بر روی صفحات برنجی و مطلا حکاکی شده، صبح امروز در برج آزادی برگزار شد.
عقیق:مراسم رونمایی از بزرگ‌ترین قرآنی حکاکی جهان با حضور شماری از هنرمندان و مسولین قرآنی و علاقه‌مندان صبح امروز سه‌شنبه 21 مرداد ماه در محل برج آزادی تهران برگزار شد.

در این مراسم اثر قرآنی اصغر موسویان که بر روی صفحات برنجی و مطلا حکاکی شده بود، رونمایی شد.

غلام‌حسین شاه علی مدیر مجموعه فرهنگی برج آزادی با ابراز خرسندی از رونمایی این اثر قرآنی اظهار کرد: خوشحالیم که در این مجموعه میزبان دو اثر ارزشمند قرآنی هستیم و امیدواریم بتوانی در فعالیت‌های قرآنی هرچخ بیشتر موفق عمل کنیم.

او افزود: افتخار بزرگی است که توانسته‌ایم میزبان این آثار قرآنی باشیم و امیدواریم میزبان خوبی برای حاصل زحمات چندین ساله این هنرمند باشیم.

احمد موسویان هم با اشاره به 25 سال فعالیت خود در عرصه هنرهای قرآنی گفت: تلاش کردم در طول این مدت 15 اثر را به خطوط مختلف خلق کنم و امیدوارم توانسته باشم گامی مثبت در عرضه فعالیت‌های قرآنی برداشته باشم.

این هنرمند در مورد جدید‌ترین اثر خود اظهار کرد: در این اثر بر روی ورق برنجی و مطلا آیات قرآنی را حکاکی کردم. همچنین در یک اثر هم بزرگ‌ترین اثر مرقع مطلای جهان را با خط شکسته نستعلیق خلق کردم.

در این مراسم حجت الاسلام حشمتی معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ‌حجت الاسلام درگاهی معانو فرهنگی سازمان صدا و سیما، دکتر نظام دوست معاون دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت، سید عباس عظیمی مدی موسسه هنرمندان پیشکسوت و شماری دیگر از مسولین و هنرمندان حضور داشتند.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین