عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۶۰۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
موسسه «کتابستان معرفت»، کتاب «خانواده و تربیت مهدوی» به قلم حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی و محمدباقر حیدری کاشانی را برای نهمین بار روانه بازار نشر نموده است.=

عقیق:انتشارات موسسه «کتابستان معرفت» چاپ نهم کتاب «خانواده و تربیت مهدوی» به قلم حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی و محمدباقر حیدری کاشانی را روانه بازار کتاب نموده است.

این کتاب به معرفی الگویی کامل و کارآمد یعنی امام عصر(عج) به عنوان کامل‌ترین و تربیت یافته‌ترین انسان عصر معاصر می‌پردازد.

هدف کتاب «خانواده و تربیت مهدوی»، تبیین راهکارهای عملی برای تربیت نسل منتظر و مهدی‌یاور است. این کتاب، همان طور که از نامش پیداست، رویکردی عملیاتی و کاربردی به این مسئله دارد و در ضمن مباحث کلیدی و معرفتی، پیشنهادات جزئی بسیاری نیز ارائه می‌کند.

این کتاب در تیراژ 2000 نسخه و با قیمت 14000 تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب دیگری که از این انتشارات به زودی وارد بازار نشر خواهد شد، رمان «رُنج» است. این کتاب که عنوان آن از کوهی در استان فارس برگرفته شده است به ماجرای جوانی پرداخته که پدرش بر اثر اشتباه یک چوپان به قتل رسیده و طبق رسم خون‌بخت دختر قاتل به عقد پسر مقتول درآمده می‌آید. اما بعد از چند سال، جوان به فکر انتقام می‌افتد ولی چوپان به جبهه رفته و ادامه داستان در جبهه‌ها پیگیری می‌شود و جوان با کشمکش‌هایی روبرو می‌شود. این کتاب با قیمت 8500 تومان در راه بازار کتاب است. رمان «سرریزون» عنوان کتاب دیگری است که در حال و هوای عشایری خلق شده و با قیمت 7500 تومان روانه بازار خواهد شد.

علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه‌های کتابستان تهران واقع در ایستگاه متروی شهداء، ترنجستان سروش در خیابان انقلاب اسلامی، ترنجستان بهشت در خیابان دکتر شریعتی بالاتر از حسینیه ارشاد، پاتوق فرهنگ قاف جنب مترو قلهک، کتابفروشی ماه نوش واقع در سرای سنتی ماه نوش در میدان المپیک، فروشگاه کتابستان قم در خیابان ارم - ساختمان کوثر و در غرفه های فروش کتابِ کتابستان در بیست ایستگاه متروی تهران تهیه نمایند یا با شماره 02537839406 دفتر کتابستان در قم تماس حاصل برقرار کنند.



منبع:فارس
211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین