عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)، ائمه اطهار (علیه السلام) را اسوه های انسانی دانست و گفت: این بزرگواران نمونه های بارز انسانی هستند.
عقیق:آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) در جلسه هماهنگی جشن های دهه کرامت در شیراز، ائمه اطهار (علیه السلام) را اسوه های انسانی دانست و گفت: این بزرگواران نمونه های بارز انسانی هستند.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هر کس بخواهد به نقطه کمال برسد باید سیره این بزرگواران را سرلوحه کار خود قرار دهد، اظهار داشت: توجه به دهه کرامت انسانی بیش از هر زمانی لازم است.


وی با تاکید بر اینکه عناصر شرق و غرب که ادعای حفظ کرامت انسانی را دارند به سر دنیا چه آورده اند، افزود: آنان شعار طرفداری از حقوق انسانی به بدترین شکل متفاوت را در دنیا معرفی کردند.


آیت الله دستغیب با اشاره به تناقص موجود که استکبار در حقوق بشر نشان می دهد، اظهار داشت: آنان چه شعارهایی می دهند ولی چه حمایت هایی از رژیم کودک کش، خونخوار، وحشی و گرگ صفت اسرائیل انجام می دهند.


وی با یادآوری این مطلب که مجامع بین المللی بدون کمترین خاصیتی و تحرکی ابراز نگرانی از این اتفاقات نمی کنند، افزود: از این رو ما باید در جهت سیره های اسوه های اسلامی و ائمه اطهار (ع) را مورد توجه قرار دهیم و همگان بایدتوجه به حرمین گام عمده ای داشته باشند.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین