عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
رییس جهاد دانشگاهی قم تأکیدکرد:
رئیس جهاد دانشگاهی در دیدار تولیت این مکان مقدس از تلاش جهاد دانشگاهی برای ثبت جهانی مراسم نیمه شعبان این مکان مقدس خبرداد.
عقیق:محمدابراهیم فقیه زاده، رییس جهاد دانشگاهی قم در سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی باحضور در مسجد مقدس جمکران با تولیت این مکان مقدس دیدار و گزارشی از عملکرد این نهاد ارائه کرد.
وی با محکوم نمودن اقدامات گروه های تکفیری، گفت: اقدامات جریان های تکفیری برای زشت جلوه دادن چهره پیامبر و دین مبین اسلام است و ما برای مقابله با این جریانات با استفاده از ظرفیت دانشجویان غیرایرانی در تلاش برای تبلیغ چهره صحیح پیامبر رحمت و ترویج اسلام ناب محمدی(ص)هستیم.
فقیه زاده از تأسیس دبیرخانه دائمی همکاری حوزه علمیه قم و جهاد دانشگاهی در استان قم خبرداد.
رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری در دنیای امروز، گفت: در موضوع گردشگری مذهبی جاذبه های اسلامی ازجمله مناسک حج در جهان شناخته شده است. همچنین آیین پیاده روی اربعین امام حسین(ع) نیز در حال ثبت جهانی است. ما در جهاد دانشگاهی قم نیز در حال تلاش هستیم تا با کار علمی بتوانیم حضور میلیونی مردم در برنامه های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران را نیز به عنوان جاذبه گردشگری مذهبی در سطح جهانی ثبت کنیم.
وی افزود: تمامی اخبار، آثار و نوشته های له یا علیه مسجد مقدس جمکران نیز در جهاد دانشگاهی قم با رصد روزانه درحال جمع آوری است.
بنابرگزارش روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، محمدابراهیم فقیه زاده در پایان از آمادگی جهاد دانشگاهی جهت همکاری با مسجد مقدس جمکران در آموزش خادمان این مکان مقدس برای تعامل و برخورد مناسب با زائران ایرانی و غیرایرانی خبرداد.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین