عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۳۹۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
امام جماعت مسجد همدانی‌های تهران
متأسفانه مردم آگاهی چندانی از جنایات اتفاق افتاده در این روز ندارند در حالی که باید این روز مانند، محرم و صفر با شکوه هرچه تمام‌تر زنده نگه داشته شود.
عقیق: حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر آیت میردامادی، مدیر مدرسه علمیه حاج ابوالفتح تهران با اشاره به اینکه از بدو تاریخ حق با مخالفت های جدی دشمنان روبرو بوده است گفت: انبیاء بزرگوار از جمله ابراهیم، عیسی و موسی مخالفان سرسختی داشتند تا آنجا که قصد جانشان را کردند.

*تخریب بقیع ریشه در جهل و بی‌منطقی دارد

امام جماعت مسجد همدانی‌ها، اقدامات وهابیت در تخریب قبور مبارک بقیع را ریشه در جهل و بی‌منطقی خواند و گفت: البته وهابیت و نمونه تازه تر آن یعنی داعش، ریشه در دسیسه های استکبار جهانی و استعمار و سرمایه داری دارند و از گروه‌های ساختگی برای تخریب وحدت میان مسلمانان به شمار می‌آیند.

وی افزود: وهابیت افتخار خود را عدم زیارت قبر بزرگان و پیشوایان دینی می داند چنانکه زمانی امام جمعه مسجد النبی گفته بود: افتخار میکنم علی رغم حضور چهل ساله در این مکان، حتی یک برای به زیارت قبر رسول الله نرفته ام.

حجت‌الاسلام آیت میردامادی با تأکید بر اینکه، وحشی گری های وهابیت و داعشی‌ها، حتی از سوی رهبران و علمای چهار مذهب تسنن طرد شده است اظهار داشت: آنان با تکیه بر شعار تفرقه بینداز و حکومت کن مردم مسلمان را به جان هم می اندازند و شعله های تفرقه و اختلاف با بر می افکنند.

*وهابیت ابرازی در دستان دشمن

وی دلیل اصلی چنین اقداماتی را مقابله با اسلام ناب محمدی و تعالیم اصیل اسلامی خواند و گفت: وهابی ها با عقاید خرافی و غیر شرعی خود، ابرازتفرقه هستند.

مدیر مدرسه علمیه حاج ابوالفتح با تأکید بر اینکه باید هشتم شوال سالروز تخریب بقیع را زنده نگه داشت گفت: متأسفانه مردم آگاهی چندانی از جنایات اتفاق افتاده در این روز ندارند در حالی که باید این روز مانند، محرم و صفر با شکوه هرچه تمام‌تر زنده نگه داشته شود.

امام جماعت مسجد همدانی‌های تهران افشای دست‌های پشت پرده در وحشی‌گری‌های وهابی‌ و داعش را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: انگلیسی ها برای مقابله با قدرت اسلام اصیل، وهابیت را در میان اهل تسنن و بهائیت را در میان شیعیان ایجاد کردند تا بدین وسیله سیاست های استعماری خویش را دنبال کنند.

هشتم شوال را با شکوهتر زنده نگه داریم

حجت‌الاسلام آیت میردامادی با اشاره به اینکه به برکت جمهوری اسلامی ایران بسیاری از مناسبت ها و زیارت ها و ادعیه دینی مانند دعای ندبه و زیارت عاشورا به طور گسترده برگزار می شود اظهار داشت: باید هشتم شوال را نیز احیا کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه شفاعت ریشه در قرآن کریم دارد گفت: در آیت الکرسی و یا در دعای توسل ائمه‌(ع) را واسطه قرار می‌دهیم، نه اینکه مستقیماً از آنان درخواستی داشته باشیم.

 
منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین