عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۳۸۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
رئیس مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری دوازدهمین دوره این جشنواره با محوریت امام زمان(عج) خبر داد.

عقیق:«رحیم قربانی» رئیس مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی با اشاره به آغاز جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی از مهر‌ماه 1393 گفت: دوازدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی سراسر کشور از مهر‌ماه 1393 با نام‌نویسی از علاقه‌مندان آغاز می‌شود.

وی از برگزاری این جشنواره در سه مرحله خبر داد و گفت: این جشواره در سه مرحله دانشگاهی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله دانشگاهی از نیمه دوم مهر‌ماه تا نیمه اول آبان‌ماه، مرحله استانی از نیمه دوم آبان‌ماه تا هفته بسیج و مرحله کشوری در دهه فجر برگزار می‌شود.

رشته‌های جشنواره با محوریت امام دوازدهم(عج)

قربانی از برگزاری دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی با محوریت امام زمان(عج) خبر داد و گفت: این دور از جشنواره که دوازدهمین دوره آن است با محوریت امام دوازدهم حضرت ولی‌عصر(عج) در رشته‌های واشیح، دعا‌خوانی، مداحی، دکلمه‌خوانی و سخنوری برگزار می‌شود، همچنین رشته‌های قرآنی جشنواره شامل قرائت و حفظ 12 جزء قرآن کریم است.

رئیس مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی در خصوص نحوه نام‌نویسی این جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مراکز بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها نسبت به نام‌نویسی در جشنواره اقدام کنند.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین