عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۲۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
با عنوان «تنهاترین عاشق،‌ عاشق‌ترین تنها»‌
انتشارات کتاب نیستان نخستین رمان درباره «ابوذر غفاری» را با عنوان «تنهاترین عاشق،‌ عاشق‌ترین تنها»‌ منتشر کرد. این رمان به زودی روانه بازار نشر می‌شود.
عقیق: انتشارات کتاب نیستان رمان «تنهاترین عاشق،‌ عاشق‌ترین تنها»‌ اثر نصرالله قادری را منتشر کرد. این رمان دومین کتاب از مجموعه چهارگانه صحابه پیامبر اکرم(ص) است که به کوشش قادری تألیف و از سوی نیستان منتشر می‌‌شود.

نخستین رمان این مجموعه با عنوان «ناله‌های عشق»‌ زندگی‌نامه سلمان فارسی بود،‌ که در سال 89 منتشر شده است. قادری در دومین مجموعه به زندگی تا شهادت ابوذر غفاری از صحابه پیامبر پرداخته است. هم‌چنین سومین عنوان این کتاب به بلال حبشی و چهارمین به مقداد اختصاص دارد.

قادری این رمان را در 20 فصل تنظیم کرده است‌، که هر فصل عنوانی دارد،‌ از جمله عناوین این فصل می‌توان به «بقایای روحی روح حقیقی»،‌ «سربلند و با وقار بمیر»،‌ «آن مرد در باران آمد»‌، «هزار، هزار چشم در خانه تن»،‌ «اولین سلامی که در اسلام گفته شد»،‌ «ستیز با مهرگستر بخشنده بخشایشگر»،‌ «کشتی در اقیانوس نور»،‌ «افسون بودگاری!‌‌»، «ما را تمام لذت هستی به جست‌وجوست»‌ اشاره کرد.

«تنهاترین عاشق،‌ عاشق‌ترین تنها»‌ با طرح جلد فرزاد ادیبی، در شمارگان 2200 نسخه، قیمت 28 هزار تومان و در 110 صفحه منتشر شده است.چهل و یکمین اثر از مجموعه متون فاخر انتشارات کتاب نیستان است‌،‌ که به زودی روانه بازار نشر می‌‌شود.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین