عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
نود وچهارمین شماره خیمه منتشر شد؛
نود و چهارمین شماره ماهنامه خیمه منتشر شد. در این شماره خیمه که با سرمقاله محمدرضا زائری با عنوان «روضه‌های ساده خانگی، سبک زندگی ماست» شروع می‌شود، تصاویر و سخنرانی منتشر نشده‌ای از امام موسی صدر آورده شده است...

عقیق: نود و چهارمین شماره ماهنامه خیمه منتشر شد. در این شماره خیمه که با سرمقاله محمدرضا زائری با عنوان «روضه‌های ساده خانگی، سبک زندگی ماست» شروع می‌شود، تصاویر و سخنرانی منتشر نشده‌ای از امام موسی صدر آورده شده است.

به تازگی سخنرانی از امام موسی صدر پیدا شده که در حسینیه عمادزاده اصفهان ایراد شده است. در این سخنرانی امام موسی صدر ناگفته‌هایی از سال‌های آغازین فعالیتش در لبنان را ارائه می‌کند که بسیار شنیدنی است. او در بخشی از این گفتار می‌گوید: «بنده سربازی هستم که در خط اول جبهه مشغولم. مطمئن باشید بیش از ۵ یا ۶ سال جان من در کفم بوده است. البته کار خیلی شده است و فداکاری هم خیلی انجام شده است. خطر هم خیلی بوده. یک صبح من بلند شدم و دیدم بالای رخت خوابم کسی آمده و کیف مرا برداشته با اسلحه. این طور اتفاق‌ها خیلی برای من افتاده است. ولی خداوند مرا حفظ کرده است و حفظ خواهد کرد.» این گفتار و عکس منتشر نشده‌ای از امام موسی صدر در کنار آیت الله خویی در آخرین شماره خیمه چاپ شده است.

گفت‌و‌گو با محسن اسماعیلی درباره وضعیت دینی و اخلاقی جامعه، گزارشی از حاج حسن ارضی، کمیل‌ خوان قدیمی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی، گفت‌و‌گوی خودمانی با سید مهدی میرداماد، مداح جوان قمی، گزارشی از پیاده روی اربعین در کربلای حسینی، بررسی نقش حضرت زینب سلام الله علی‌ها در ماندگاری عاشورا درگفت‌و‌گو با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان، گپ و گفتی با سید مهدی شجاعی درباره دغدغه‌های فرهنگی، اخلاقی و دینی‌اش، ازدیگر بخش‌های این شماره خیمه هستند.

شماره ۹۴ ماهنامه خیمه را می‌توان از کیوسک‌های مطبوعاتی سراسر کشور تهیه کرد.


منبع: روضه نیوز

کدخبرنگار:211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین