عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
در هفته جاری از میان مهم‌ترین جلسات تفسیر هفتگی در تهران جلسات تفسیر آیت‌الله ضیاءآبادی و آیت‌الله جاودان، پس از تعطیلی به خاطر جلسات ماه مبارک رمضان، مجدداً از سر گرفته خواهد شد.
عقیق:جلسات تفسیر قرآن این هفته در مناطق مختلف تهران برگزار می‌شود که اطلاعات مربوط به برگزاری آن‌ها به قرار ذیل است:

جلسه تفسیر اخلاقی قرآن با سخنرانی آیت‌الله ضیاء‌آبادی
جلسه تفسیر اخلاقی قرآن آیت‌الله ضیاءآبادی فردا دوشنبه، 13 مردادماه، بعد از نماز مغرب و عشاء به امامت ایشان در مسجد علی بن الحسین(ع) واقع در میدان قدس، خیابان دربند، خیابان شهید احمدی زمانی، نبش کوچه شفیعی برگزار می‌شود.

جلسه تفسیر اخلاقی آیت‌الله جاودان
جلسه تفسیر اخلاقی آیت‌الله جاودان نیز از این هفته مجدداً برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به مباحث ایشان می‌توانند، این هفته، پنجشنبه، 16 مردادماه قبل از نماز مغرب و عشاء از ساعت 18:30 در دبیرستان سادات موسوی، واقع در خیابان ۱۷ شهریور، پس از زیرگذر امیرکبیر، نرسیده به میدان شهدا، سمت راست، جنب ورزشگاه مستمع سخنان آیت‌الله جاودان باشند.
آیت‌الله جاودان سلسله جلساتی اخلاقی نیز در روزهای چهارشنبه، قبل از نماز مغرب و عشاء، در حسینیه شیخ مرتضی زاهد واقع در خیابان شهیدمصطفی خمینی، قبل از چهارراه مولوی، دارد، که برگزاری این جلسه در این هفته تا کنون قطعی نشده است.

آغاز جلسات تفسیر آیت‌الله غروی علیاری از هفته آینده
جلسات تفسیر آیت‌الله غروی علیاری نیز از هفته آینده مجدداً پس از وقفه‌ای 40 روزه آغاز خواهد شد و ایشان در دو سطح خصوصی (برای علما، طلاب و کارشناسان) و عمومی (برای عموم مردم) به طور هفتگی مباحثی تفسیری را در مسجد جامع فاطمیه، واقع در تهران نو، خیابان وحیدیه، میدان تسلیحات، ارائه خواهد کرد.


منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین