عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۰۷۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
دویست و بیست و هشتمین شماره ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری ویژه نوجوان با نام «باران» ویژه ماه مرداد به سردبیری ناصر جوانبخت منتشر شد.

عقیق:شماره 228 ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری ویژه نوجوان در ماه مرداد با عنوان «باران» منتشر و در دسترس نوجوانان قرار گرفت.

این ماهنامه توسط سازمان اوقاف و امور خیریه به سردبیری ناصر جوانبخت منتشر می‌شود که دارای مضامین دینی مذهبی و اخلاقی است و جنبه‌های آموزنده و پندآموز برای نوجوانان دارد.

استفاده از داستان‌های اخلاقی، داستانک‌های جذاب رای نوجوانان، حکایت‌های تاریخی و مرتبط با اصحاب و یاران ائمه و همچنین اشعار آموزنده برای این گروه سنی از دیگر بخش‌های ماهنامه «باران» است.

قراردادن قسمت سرگرمی مانند جدول، آشپزی، توصیه‌های بهداشتی، آموزش مهارت‌های کامپیوتری، چیستان، نجوم، تست هوش، کمیک استریپ و ... در لابلای متون آموزنده ماهنامه، موجب افزایش جذابیت و اثربخشی پندهای این نشریه شده است.

ماهنامه «باران» که نعیمه جلالی‌نژاد دبیر تحریریه آن است به صورت ماهانه در 52 صفحه و با قیمت 3000 تومان برای مخاطبان نوجوان با رویکردی دینی و قرآنی به روی گیشه می‌رود و برای دریافت این نشریه به صورت ماهانه می‌توانند درخواست اشتراک این ماهنامه را به آدرس قم، خیابان جمهوری، بین کوچه 16 و 18، پلاک 48، مجتمع فرهنگی پژوهشی اوقاف، ماهنامه باران ارسال نمایند. همچنین علاقه‌مندان برای ارتباط با ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری ویژه نوجوان موسوم به «باران» از طریق شماره پیام کوتاه 3000240400 و یا صندوق پست الکترونیکی این نشریه به آدرس: magazine_baran@yahoo.com تماس برقرار نمایند.



منبع:فارس
211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین