عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۳۸۱۳
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
به رغم اینکه نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردمی و مدافعان حرم موفق شدند توطئه جمعه شب تروریست ها را خنثی کنند اما باید اعتراف کرد که آنان غافلگیر شده و پیش بینی حمله ای در این سطح را نداشتند.

عقیق:اخبار رسیده از شهر کربلای معلی حاکی از آن است که نیروهای تروریستیتکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به "داعش" با کمک و حمایت نیروهای بازمانده از رژیم منحله بعث، نیمه شب گذشته تلاش کردند حمله تمام عیاری به شهر کربلا کنند.
در همین راستا خبرنگار شیعه آنلاین در کربلا گزارش داد: حمله شب گذشته تروریست ها به کربلا بسیار سنگین و در نوع خود بی سابقه بوده اما بحمدالله با مقاومت نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردمی و مدافعان حرم،‌ تروریست ها و بعثی ها موفق به اجرای طرح و نقشه شوم خود نشدند و حمله آنان دفع شد.
وی در ادامه افزود: حمله جمعه شب  به قدری سنگین بوده که نمی توان تعداد تروریست هایی که در آن شرکت کرده بودند را تخمین زد اما آمار غیر رسمی و اولیه حاکی از آن است که نزدیک به دو هزار نفر بوده و انواع سلاح را در اختیار داشته اند.
خبرنگار شیعه آنلاین همچنین گفت: به رغم اینکه نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردمی و مدافعان حرم موفق شدند توطئه شب گذشته تروریست ها را خنثی کنند اما باید اعتراف کرد که آنان غافلگیر شده و پیش بینی حمله ای در این سطح را نداشتند.
او ادامه داد: از ساعات اولیه صبح امروز به درخواست استانداری کربلای معلی، تعدادی زیادی از نیروهای ارتش و امنیتی به کربلا اعزام شده تا به نیروهای سابق بپیوندند زیرا اخبار و اطلاعات رسیده حاکی از آن است که تروریست ها بعد از حمله شب گذشته از منطقه دور نشده اند بلکه در باغ های اطراف کربلا کمین کرده و منتظر زمان و فرصتی مناسب برای حمله مجدد به کربلا هستند.
لازم به ذکر است، این حمله ناکام تروریست ها و بعثی ها به کربلا نیمه شب  رخ داد و همان طور که در فوق نیز ذکر شده ناموفق بوده و لذا آنها موفق نشده اند وارد شهر کربلا شوند.

نیروهای ارتش و امنیتی با کمک نیروهای مردمی مدافع حرم موفق شدند حمله آنان را که در اطراف شهر کربلا آغاز شده بود، خنثی کنند و به آنها اجازه وارد شدن به محیط شهر را نشوند از همین رو بیشتر اهالی کربلا از این خبر اطلاع نیافتند و بسیاری از زائران هم که در حال حاضر در شهر کربلا به سر می برند، از وقوع چنین حمله ای اظهار بی اطلاعی کرده اند.


منبع:قدس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین