عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۳۵۶۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
مدیر روابط عمومی خانه کارگر گفت: در طرح ملی " حفظ تلفنی قرآن" یک بسته قرآنی به فرد ارائه می‎شود و کارشناسان پشتیبان با منازل داوطلبان تماس گرفته و به صورت تلفنی اشکلات آنان را برطرف می‎نمایند.
عقیقمحمدصادق محسنی‎کبیر، در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران با اشاره به برنامه های قرآنی خانه کارگر، اظهار داشت: خانه کارگر در سال 1385 با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی برای عموم مردم بویژه کارگران آغاز به کار کرد.

وی افزود: از ابتدای تاسیس تا کنون توانستیم به بیش از 700هزار نفر خدمات دینی و قرآنی ارائه کنیم. همچنین در نمایشگاه قرآن اقدامات مختلفی را انجام داده‎ایم که یکی از آنها ثبت نام دوره‎های آموزشی قرآن کریم در رشته های حفظ، مفاهیم و روخوانی می‎باشد.

محسنی‎کبیر به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت 10میلیون حافظ قرآن اشاره کرد و افزود: برای اینکه بتوانیم به دغدغه های ایشان جامع عمل بپوشانیم، طرح ملی حفظ کل قرآن را آغاز کدیم.

مدیر روابط عمومی خانه کارگر به تبین این طرح پرداخت و گفت: در این طرح یک بسته قرآنی به فرد ارائه می‎شود و کارشناسان پشتیبان با منازل داوطلبان تماس گرفته و به صورت تلفنی اشکلات آنان را برطرف می‎نمایند. با این ارتباط، مخاطب با نکات ضعف و قوت خود آشنا شده و در مجموع این طرح کمک می کند که فرد راحت تر قرآن را فرا گیرد.

وی همچنین از تولید اولین بسته آموزشی حفظ  قرآن کریم خبر داد و گفت: این بسته شامل کتاب هایی نظیر راهنمای حفظ می‎باشد که به مخاطب می آموزد چه روش ها یا غذاهایی مناسب است، در چه مکان هایی باید حفظ را آغاز کنیم و ... .

نحوه ثبت نام

محسنی‎کبیر با بیان اینکه خانه کارگر به عنوان یکی از بزرگترین مرکز تربیت مربی قرآن در کشور، دوره های مربیگری در رشته های حفظ، روخوانی و مفاهیم را برگزار می‎کند، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای ثبت نام در طرح ملی «تلفنی حافظ قرآن شوید» عدد 3، طرح ملی «مفتاح، آموزش تلفنی مفاهیم قرآن» عدد 7 و طرح ملی «اقرا، آموزش تلفنی روخوانی قرآن» عدد 9 را به سامانه 10000100100 پیامک کنند .

مدیر روابط عمومی خانه کارگر در پایان با ابراز گلایه از دست اندر کاران بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، گفت: فضای مناسب و در شأن، در اختیار نهادها، سازمان‎ها و موسسات قرآنی قرار داده نشده است.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
موسوی
|
ROMANIA
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
0
0
سلام خواهش دارم من واسه ثبت نام راهنمایی کنید الان حافظ16جزهستم
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین