عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۳۵۰
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی، کمیسیون مشترک عتبات عالیات با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران کربلای معلی تشکیل شد.
عقیق: کمیسیون مشترک عتبات عالیات با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اسکندری، نماینده بعثه مقام معظم رهبری، سیدحسن سقایی، نماینده سازمان حج و زیارت و محرم آهنگران، مدیر عملیات شمسا و دکتر رضایی، مسؤول مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مستقر در عراق تشکیل شد.

براساس این گزارش، در این کمیسیون که حجت‌الاسلام علی شهیدی، مسؤول امور روحانیون و سلطان‌شیرازی، مسؤول امور بازرسی بعثه مقام معظم رهبری نیز در آن حضور داشتند، راهکارهای ارائه خدمات هرچه بیشتر و مطلوب‌تر به زائران عتبات عالیات بررسی می‌شود.

در نخستین جلسه مشترک این کمیسیون که شنبه شب با حضور مسؤولان نامبرده برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری بر ایجاد هماهنگی، همفکری و آمادگی هرچه بیشتر برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران کربلای معلی به ویژه در روزهای منتهی به اربعین حسینی تأکید کرد.

همچنین در ادامه این جلسه، اعضا به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در روزهای اخیر پرداختند و در پایان، راهکارهای مشترک برای رسیدن به اهداف این کمیسیون بررسی شد.


منبع: لبیک

کد خبرنگار 211007



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین