عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۳۲۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۳
ویژه برنامه ماه و محراب به بررسی دشمنی افرادی که دیروزحضرت علی (ع) را مرتد خواندند و امروز ولایت فقیه را منکر می‌شوند، می‌پردازد.
عقیقهمزمان با بیست و یکم ماه رمضان سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) ویژه برنامه زنده «ماه و محراب» هم نوا با شنوندگان صدای فضیلت و فطرت به سوگ می‌نشیند.
این گزارش می افزاید: در این ویژه برنامه حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا جباری، استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس تاریخ اسلام و سیره معصومین (علیهم السلام )به موضوع مظلومیت حضرت علی (علیه السلام) و دشمنان دیروز و امروز آن حضرت (ع) می‌پردازد.
وی با برشمردن دشمنان دیروز امیر مومنان علیه السلام شامل غالیان که اوصاف الهی را به ایشان نسبت دادند، مخالفین و کسانی که ولایت آن حضرت (ع) را برنتافتند، افرادی که خروج کردند و مولی الموحدین علی (علیه السلام) را مرتد خواندند و کسانی که پیمان شکستند و تخم نفاق پاشیدند؛ به بررسی دشمنان امروز حضرت امیر المومنین (علیه السلام) و مصادیق آن در جامعه امروزی همچون غالیانی که به صورت فرقه انحرافی صوفیه و ... درآمده‌اند، متحجرانی که به نام شیعه و دفاع از مظلومیت علی (علیه السلام) و خاندانش موجب قتل عام شیعیان می‌شوند و مادی گرایانی که به سبب دشمنی با نظام ولایت فقیه، ولایت امیرمومنان علی (علیه السلام) را هم منکر می‌شوند، می پردازد.
بنا بر اعلام روابط عمومی رادیو معارف، ویژه برنامه زنده «ماه و محراب» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت (علیهم السلام) به تهیه کنندگی و سردبیری ابوالفضل سلیمانی و اجرای رضا حبیبی روز شنبه 28 تیر 93 از ساعت 8 و 40 دقیقه از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته و سوگوار رادیو معارف می‌شود.
شایان ذکر است، علاقمندان به دریافت این برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «ماه و محراب» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین