عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۹۹
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
ویژه برنامه‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) در دهه دوم صفر اعلام شد.

 عقیق: در دهه دوم صفر، نیایش صبحگاهی بعد از نماز جماعت صبح همراه با قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد جوادی در حرم مطهر  حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

سخنرانی و بیان احکام توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی، همه روزه از ساعت 11 صبح در حرم حضرت معصومه(ع)، و عصرها نیز از ساعت 15:45 آیین سخنرانی و مدیحه سرایی توسط اساتید و فضلای حوزه و مداحان اهل‌بیت(ع) در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، این مراسم با سخنرانی ‌ ‌حجج‌اسلام والمسلمین آهنگران، پنج‌تنیان و میردامادی و مدیحه سرایی مداحان اهل‌بیت(ع) آقایان جواد اشعری، حسن حیدرزاده و حسن سلیمانی در دهه دوم صفر برگزار می‌گردد.

آیین عزاداری در ده شب دوم دهه صفر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شودکه  در پنج شب نخست، آیین عزاداری و سینه زنی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی آقایان سید مهدی میرداماد، حسن حیدرزاده و مجید دلشاد برگزار می‌باشد.

بر اساس اعلام روابط عمومی آستان مقدس قم،در پنج شب دوم دهه دوم صفر نیز مراسم سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مدیحه سرایی سید مهدی میرداماد و حسین پاکزمان برقرار می‌باشد.


منبع:خبرگزاری حوزه

کد خبرنگار 211007


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Park
|
POLAND
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
0
0
That's a shrewd answer to a tricky qeusiotn
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین