عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۹۱۴
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
رئیس قسمت پروژه‌های مهندسی آستان مقدس حرم مطهر حضرت عباس(ع) از آغاز پروژه احداث مجتمع مسکونی الشفاء در کربلای معلی خبر داد.
عقیقپروژه احداث مجتمع مسکونی السقاء شاهد اجرای سریع و موازی بخشهای مختلف آن به منظور بهره برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه می‌باشد چرا که این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و حیاتی آستان مقدس عباسی به شمار می‌رود که در ارتباط مستقیم با پرسنل آن می‌باشد.

مهندس ضیاء مجید الصائغ رئیس قسمت پروژه‌های مهندسی آستان مقدس حرم مطهر حضرت عباس(ع) در گفتگو با خبرنگار شبکه جهانی الکفیل گزارشی از روند اجرای این پروژه ارائه نمود.

وی در این مصاحبه از تقسیم این پروژه به ۳۹ قسمت خبر داد و افزود: عملیات اجرائی در این ۳۹ قسمت به طور همزمان در جریان بوده و هر بخش شاهد اجرای مرحله‌ای از مراحل مختلف احداث این مجتمع مسکونی می‌باشد.

مهندس ضیاء به رعایت شاخص‌های کیفی در این پروژه اشاره نمود و گفت: در این پروژه کیفیت اجرا در اولویت قرار داشته و تمامی مراحل اجرا از زمان تامین مصالح تا اجرا مورد کنترل دقیق کیفی قرار می‌گیرند.

وی از آغاز اجرای تاسیسات زیربنائی این مجتمع مسکونی خبر داد و گفت: عملیات احداث سیستم فاضلاب این مجتمع آغاز گردیده و پس از اتمام به شبکه فاضلاب شهری متصل خواهد شد.

رئیس قسمت پروژه‌های مهندسی آستان مقدس مساحت زمین پروژه را دومیلیون و سیصدوپنج هزار متر مربع در قالب ۸۲۹ منزل مسکونی اعلام نمود و گفت: این پروژه در میانه جاده رابط بین دو جاده بابل – کربلا و نجف – کربلا در دست احداث می‌باشد.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین