عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
شب گذشته انجام شد
استودیوی پخش زنده رادیو تلاوت شب گذشته با حضور معاون صدای جمهوری اسلامی ایران افتتاح ‌شد.
عقیقروابط عمومی رادیو قرآن اعلام کرد: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) استودیوی جدید رادیو تلاوت به منظور خدمات‌رسانی بهتر به جامعه قرآنی به ویژه مشتاقان استماع تلاوت‌های ناب با حضور «محمدحسین صوفی» معاون صدا به بهره‌برداری رسید.

«محمد‌حسین محمد‌زاده» مدیر رادیو قرآن با اعلام این خبر گفت: استودیوی پخش زنده رادیو تلاوت امکان پخش زنده برنامه‌ها و پوشش زنده بسیاری از مراسم‌های مرتبط با هنر تلاوت از جمله مسابقات کشوری و بین‌المللی قرآن کریم و برخی از محافل انس با قرآن که در سطح بالایی برگزار می‌شود را فراهم می‌کند تا از این پس مسابقات و محافل قرآنی علاوه بر رادیو قرآن از رادیو تلاوت نیز به صورت زنده پخش شوند.

وی ادامه داد: پیش از این نیز رادیو تلاوت استودیو پخش داشت، البته از طریق استودیوی قبلی امکان پخش بسته‌های تولیدی فراهم بود اما این امکان که تلاوت‌ها به صورت زنده پخش شوند، میسر نبود؛ اما با افتتاح استودیوی پخش زنده امکان پخش زنده تلاوت‌ها نیز فراهم می‌شود.

محمدزاده در ادامه افزود: با افتتاح استودیوی پخش زنده رادیو تلاوت امکان پخش زنده تلاوت‌ها را داریم، اما به هر حال زنده بودن تلاوت‌ها در رادیو تلاوت چندان مهم نیست، بلکه آن چه که اهمیت دارد با کیفیت بودن تلاوت‌ها است؛ در هر حال استودیوی پخش زنده رادیو تلاوت این امکان را فراهم می‌کند که در صورت نیاز محافل قرآنی و تلاوت‌ها را به صورت زنده پخش کنیم.

وی اظهار کرد: اتفاق دیگری که در رادیو تلاوت رخ داده، تهیه جدول پخش جدیدی برای شش ماهه دوم سال است که بر این اساس همکاران در رادیو تلاوت مشغول تولید هستند؛ ویژگی این جدول پخش این است بیش از 50 قاری مصری و ایرانی در آن جایابی شده‌‌اند به گونه‌ای که هر کدام از علاقه‌مندان می‌دانند که قرائت قاری دلخواه خود را در چه تاریخ و چه ساعتی می‌توانند بشنوند.

مدیر رادیو قرآن ادامه داد: در جدول پخشی که برای شش ماهه دوم رادیو تلاوت پیش‌بینی شده، تلاوت قاریان طراز اول جهان اسلام را هر روز داریم، برای برخی از قاریان یک روز در میان و برای برخی از قاریان نیز هفته‌ای دو روز پخش تلاوت در نظر گرفته شده که تلاوت‌های قاریان براساس جدول مورد نظر پخش می‌شود.

یادآور می‌شود، استودیوی پخش زنده رادیو تلاوت شب گذشته با حضور «محمد‌حسین صوفی» معاون صدای جمهوری اسلامی برگزار و این مراسم به صورت زنده از رادیو تلاوت پخش شد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین