عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۷۴۸
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
برگزار می شود؛
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با میلاد دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) مراسم جشن با شکوهی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: ماه مبارک رمضان نسبت به سایر ماه‌ها فضیلت بیشتری دارد زیرا این ماه، ماه نزول برکات خداوند و خاصه نزول کتب الهی و قرآن کریم است.
وی گفت: آن چیزی که بر اهمیت این ماه مبارک افزوده، میلاد پرخیر و برکت دومین امام شیعیان(ع) است و برای ورود به میهمانی خدا چه واسطه‌ای بهتر از کریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی (ع)است.
حسینی عنوان کرد: جشن بزرگ کریم اهل بیت (ع) در شب نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با نماز مغرب و عشا، که همراه با سخنرانی و مولودی‌خوانی است، در صحن جامع رضوی حرم مطهر رضوی از ساعت 21 تا 22:30 در تاریخ 21 تیرماه جاری برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان داشت: حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در شب میلاد این امام بزرگوار به ایراد سخن می‌پردازند و دعای مجیر نیز توسط ابوطالب خالق پور در این شب نورانی قرائت می‌شود.
وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری و مرتضی دهشت در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) به سخنرانی می پردازند و سید جعفر ماهرخسار از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) در این روز مبارک به مدیحه سرایی و مرثیه سرایی می‌پردازند.
یاد آور می شود: مراسم روز میلاد در تاریخ 22 تیرماه جاری از ساعت 11:45 تا 14 در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود.


منبع:قدس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین