عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۵۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که افراد با حقوق انسان‌های ضعیف در جامعه آشنا شوند.

عقیق:حجت‌الاسلام سیدامیر محمدی‌پور با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: در ماه مبارک رمضان برای اینکه بتوانیم حال مستمندان را درک کنیم باید  افراد جامعه  طبق سیره رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) که در هر حالی فقیران را کمک می‌کردند، عمل کنند تا با حقوق انسان‌های ضعیف در جامعه آشنا شوند.

وی یکی از مهمترین فضلیت‌های ماه مبارک رمضان را کمک به فقرا و اقشار آسیب‌پذیر جامعه عنوان کرد و افزود: افرادی که دارای توان مالی هستند باید در این ماه انسان‌های فقیر را دستگیری کنند.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: رمضان ماه پاک‌سازی آئینه جان از آلودگی‌ها و گناهان است و روح مومنان در این ماه از زنگار خطا و اشتباه مصون می‌ماند و این ماه مبارک ماه برکت، مغفرت و رحمت خداوند متعال است.

وی افزود : در ماه مبارک رمضان درهای بهشت به سوی بندگان مومن خداوند تبارک و تعالی باز است و تمام درهای جهنم تا آخر این ماه پرفضیلت و پر برکت بسته خواهد ماند و انسان‌ها با تحمل گرسنگی و تشنگی دنیوی درک درستی را از گرسنگی و تشنگی روز قیامت به‌دست می‌آورند.

حجت الاسلام محمدی پور گفت: عمل به فرائض دینی در ماه مبارک رمضان سعادت بشر را به‌دنبال خواهد داشت و طبق فرمایش رسول اکرم(ص) با روزه‌داری در ماه مبارک رمضان سلامتی بدن در ادامه دادن زندگی تضمین خواهد شد.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب سلامت روح و جسم را از دیگر فضائل ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد : در این ماه بندگان خدا با تحمل سختی‌ها و مشقت‌ها ارتباط خود را با عالم معنا بیشتر می‌کنند.


منبع:حوزه

211008

 

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین