عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
معاون ارتباطات و ساماندهی موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا، اعتکاف رضویون ویژه برادران در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

عقیق:صادق حسین زاده ملکی با بیان این خبر اظهار داشت: این اعتکاف ویژه مدیران، نخبگان و فعالان فرهنگی شهر مشهد در روزهای 24، 25 و26 رمضان برگزار می‌شود.
وی دوشنبه 16 تا 21 تیرماه مصادف با 9 تا 14 رمضان را زمان ثبت نام اعتکاف رضویون عنوان کرد و افزود: با توجه به استقبال گسترده جوانان برای شرکت در این مراسم معنوی و محدودیت‌های شبستان‌های مسجد، از بین متقاضیان شرکت در این مراسم قرعه کشی بعمل می‌آید.
معاون ارتباطات و ساماندهی موسسه جوانان آستان قدس رضوی از اعتکاف به عنوان یک فرصت بی‏نظیر برای بازسازی معنوی افراد یاد و عنوان کرد: این موسسه به عنوان یک مجموعه فرهنگی، تعمیق باورهای دینی از طریق ترویج سیره و سنت اهل بیت اطهار(ع) را سرلوحه فعالیت‏های خود قرار داده است، از این رو برای سومین سال متوالی در دهه آخر ماه مبارک رمضان به پیروی از سنت نبوی، اعتکاف رضویون را در حرم مطهر رضوی برگزار می‌کند.
حسین‌زاده ملکی در پایان با بیان اینکه متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف جهت ثبت نام باید به سایت این موسسه به نشانی http://javan.aqr.ir مراجعه کنند، افزود: اسامی پذیرفته شدگان و همچنین زمان و مکان توزیع کارت در تاریخ یک شنبه 22 تیرماه مصادف با نیمه ماه رمضان از طریق این سایت اعلام خواهد شد.


منبع:قدس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین