عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
در ماه رمضان با تهیه وعده‌های سحر و افطار صورت می‌گیرد
مسئول هیئت‌های حسینی آستان مقدس حضرت اباعبدالله(ع) از ادامه‌ی فعالیت اعضای این هیئت‌ها در مناطق درگیری با داعش، برای رساندن وعده‌های سحری و افطار به رزمندگانی که از عراق در برابر هجوم گروه‌های تکفیری دفاع می‌کنند، خبر داد
عقیقمسئول هیئت‌های حسینی آستان مقدس حضرت اباعبدالله(ع)، گفت: تعدادی از این هیئت‌ها با وجود دمای بالای هوا، اقدام به نصب چادر در مناطق مختلف سامرا کرده‌اند و احتیاجات غذایی روزه‌داران مدافع را تأمین می‌کنند.

وی افزود: هیئت‌های حسینی(ع) بغداد و تعدادی از استان‌های دیگر نیز اقدام به نصب چادر در پادگان تاجی و فرودگاه استان المثنی با هدف اطعام رزمندگان و آوارگان عراقی کرده‌اند. همچنین تعدادی از هیئت‌های شهرهای بغداد، بصره و میسان وارد استان کربلا شده‌اند و گروه‌های دیگری نیز عصر فردا (سه‌شنبه) جهت اطعام آوارگان و رزمندگان در مناطق حساس نخیب و راه ارتباطی کربلا ـ انبار، وارد این استان می‌شوند.

وی که نامش به دلیل تدابیر امنیتی منتشر نشده است، در پایان گفت: هیئت‌های اعزامی به کربلا، روزانه 3 هزار و 500 تا 4 هزار وعده‌ سحری و افطار را با همکاری مهمانخانه‌ امام حسین (ع)، به منظور تأمین نیازهای آوارگان و داوطلبان جنگ توزیع می‌کنند.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین