عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۳۳۵
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲
انتشارات انديشه شرق ترجمه اسپانيولي «بزرگترين دختر عالم» اثر سيد مهدي شجاعي را براي توزيع در كشورهاي آمريكاي لاتين در دست انجام دارد.

عقیق:موسسه فرهنگي و انتشاراتي انديشه شرق با همكاري كانون پرورش فكري كودك و نوجوان در راستاي ترجمه آثار كودك و نوجوان نويسندگان ايراني به زبان اسپانيولي، اقدام به ترجمه كتاب «بزرگترين دختر عالم» اثر سيد‌مهدي شجاعي كرده است.

«بزرگ‌ترين دختر عالم» داستان حضرت رقيه (س) با روايت ادبي «سيدمهدي شجاعي» است. در اين كتاب، نويسنده نگاهي نو به قصه قهرماني‌هاي دختر كوچك امام‌حسين (ع) دارد، او در كتاب «بزرگ‌ترين دختر عالم» از حضرت رقيه (س) مي‌گويدو كتاب را با دست‌هاي «رضوانه» دختر از دست رفته‌اش به محضر رقيه حسين تقديم مي‌كند.

اين كتاب
۳۲ صفحه‌اي، روايتي داستان‌گونه از ماجراي دختر كوچك امام حسين (ع) در روز عاشوراست و «شجاعي» در اين داستان، با نثر ادبي مصيبتي را روايت مي‌كند كه پيش آن هر غمي كوچك جلوه مي‌كند. «ماهني تذهيبي» تصويرسازي كتاب را بر عهده داشته و انتشارات كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، در سال ۱۳۸۸ آن را براي گروه سني «ج» و «د» منتشر كرده است.

انتشارات «انديشه شرق» ترجمه اسپانيايي كتاب «بزرگترين دختر عالم» را پس از انتشار در كشورهاي آمريكاي لاتين توزيع خواهد كرد، پيش از اين، اين انتشارات با همكاري كانون پرورش فكري كودك و نوجوان
۲۳ اثر از آقار منتشره كانون پرورش فكري را به زبان اسپانيولي ترجمه و در كشورهاي آمريكاي لاتين توزيع كرده بود.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین