عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲
در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم:
افراد از طریق سایت www.bayasin.ir و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۶۸۸ می توانند اقدام به ثبت نام در خانواده یاسین بکنند.
عقیقمنجمی نژاد قائم مقام کمیته بانوان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ضمن بیان توضیحاتی در مورد طرح ویژه "خانواده یس" گفت: "خانواده یس" یکی دیگر از زیر مجموعه های مرکز معارف اسلامی امام رضا (ع) می باشد که افراد از طریق سایت www.bayasin.ir و یا سامانه پیامکی 10003688 می توانند اقدام به ثبت نام در آن نمایند.
وی با بیان اینکه خانواده یس تاکنون حدود 5000 عضو بین المللی دارد افزود: شرط عضویت در این طرح، قرائت روزانه سوره مبارکه یس و هدیه آن به حضرت زهرا (س) می باشد.
منجمی نژاد در توضیح اهداف این طرح گفت: برخی زمان ها و مکان ها در گذر زمان با فضیلت های بسیار همراهند که برای اغتنام از آن فرصت ها، خواندن سوره یاسین سفارش شده است که گاه غفلت از آن حسرت بسیار در دل می نشاند و اعضای خانواده یس می توانند از طریق سامانه پیامکی در ایامی از سال که خواندن سوره یس یا نمازی که سوره یس در آن سفارش شده است با خبر شوند و از فضیلت خواندن آن بهره مند گردند.


وی افزود: چنانچه یکی از اعضا دچار گرفتاری و مشکل شد، با پیامک زدن به سامانه مذکور، ختم سوره یس به جهت رفع مشکل آن فرد به تمامی اعضا ارسال می گردد و افراد با عضویت در این خانواده، می توانند مشمول دعای خیر بزرگان دینی مرتبط با این خانواده شوند.
منجمی نژاد همچنین از ارائه CD رایگان سوره یاسین به صورت تصویری در نمایشگاه خبر داد و گفت: سی دی مذکور به زبان های فارسی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و اردو نیز آماده ارائه می باشد و علاوه بر آن حدود 200 کتاب چاپ شده و آماده چاپ در مورد سوره یاسین نیز در خدمت بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فروغ مشیری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
1
طرح عالی
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین