عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
مداحی حاج حسین فیضی، حاج محسن عسگری و حاج مهدی اقدم نژاد در حسینیه دلریش
گاهی وقت ها موج احساسات و عواطف تند مذهبی ما باعث می شود ما حرف نادرستی بزنیم.ما باید احکام شرعی را در مراودات رعایت کنیم.



عقیق: مراسم سخنرانی و مناجات در اولین شب جمعه ماه مبارک رمضان با حضور جمع زیادی از دلدادگان اهل بیت(علیهم السلام) در حسینیه دلریش تهران برگزار شد.

به گزارش عقیق در این مراسم حجت الاسلام مصطفی کرمی به سخنرانی پرداخت و در ادامه جمعی از ذاکرین اهل بیت(ع) از جمله حاج رسول فیضی، حاج حسین فیضی، حاج محسن عسگری، حاج مهدی اقدم نژاد و حاج مهدی عزیزیان مداحی و روضه خوانی کردند.


نکاتی از سخنان حجت الاسلام کرمی را بخوانید؛

_ یکی از شخصیت هایی که محل مرافعه و مناظره بین فریقین بودند و از بدو درگذشت پیامبر تا به امروز نفعاً و اثباتاً مباحثی پیرامون شخصیت ایشان پرداخته شده است عایشه است.

_ در سوره نور آیات 16 تا 19 جریانی را داریم که معروف به حدیث افک است. که از مباحث پر تنش تاریخ اسلام است. در تحلیل تاریخی این جریان هم حرف زیاد است.

_ گاهی وقت ها موج احساسات و عواطف تند مذهبی ما باعث می شود ما حرف نادرستی بزنیم.ما باید احکام شرعی را در مراودات رعایت کنیم. ما باید تبعیت داشته باشیم و ذائقه ای و سلیقه ای با دین برخورد نکنیم. احساسات ذائقه ای انسان را به قهقرا می برد.

_ شب جمعه شب سیدالایام، شب زیارتی مخصوص اباعبدالله است. طبق روایت اگر کسی شب جمعه در بین الحرمین بیتوته کند بهشت بر او واجب می شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین