عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
«فرهنگنامه‌ سوره‌های قرآن» ویژه گروه نوجوان به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا حیدری ابهری از سوی انتشارات قدیانی منتشر و روانه بازار کتاب شد.
عقیقانتشارات قدیانی «فرهنگنامه‌ سوره‌های قرآن» را به مناسبت ماه نزول قرآن برای گروه سنی کودک و نوجوان روانه بازار کتاب کرد. این اثر که به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا حیدری ابهری نوشته شده، از مجموعه کتاب‌های «مرجع دین» این انتشارات است که بنا بر تقارن موضوعی و محتوایی، نخستین جلد از این مجموعه همزمان با ماه مبارک رمضان روانه بازار نشر شده است.

این اثر که با زبانی روان و ساده نوشته شده، نه تنها برای گروه سنی نوجوانان بلکه برای جوانان و حتی بزرگسالان نیز سودمند است. این کتاب توانسته با بخش‌بندی کل مطالب در قسمت‌های تفسیر سوره قرآن، سوره در یک نگاه، درباره نام سوره و بخش ارزشمند و جذابِ فرازهایی از سوره، به درک بهتر و بیشتر معنا و مفهوم کلام پروردگار برای مخاطبان کمک کند.

غلامرضا حیدری‌ابهری از جمله نویسندگان حوزه ادبیات دینی کودک و نوجوان است که از وی تاکنون آثار متعددی با این مضمون به چاپ رسیده است. از جمله آثار او می‌توان به «خدا چیه؟ کیه؟ کو؟»، «دایرة‌المعارف قرآن»، «گفتگوی دختران با سرور زنان جهان» و... اشاره کرد.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین