عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲
نرم افزار مجموعه آثار حضرت آیت الله صافی که به همت مرکز نور و دفتر معظم له تدوین و در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مورد عرضه قرار گرفت.

عقیق: لوح فشرده مجموعه آثار حضرت آیت الله صافی گلپایگانی که به همت مرکز نور و دفتر این مرجع تقلید به تولید رسیده است در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مورد استقبال مشتاقان قرار گرفت.

این لوح فشرده با هدف عرضه كتابخانه ای دیجیتالی از مجموعه آثار و مكتوبات حضرت آیت الله صافی گلپایگانی برای تسهیل در امر پژوهش محققان حوزه و دانشگاه تولید شده است.

این مجموعه حاوی متن كامل ۷۶ عنوان كتاب در ۹۳ جلد از آثار آیت الله صافی گلپایگانی، به زبان فارسی و عربی در قالب ۱۹ موضوع است

امام زمان(عج)، اصول، تاریخ، تراجم، تربیتی، حدیث، حوزه‌های علمیه، سرگذشت‌ نامه، سیره، شعر، عقاید، كلام، غدیر خم، فقه، فقه استدلالی، فقه فتوایی، مقاله‏ها و خطابه‏ها، و مهدویت از جمله موضوعات این نرم افزار گرانسنگ است.

جست و جوی موضوعی در بیش از هجده هزار و ۴۰۰ عنوان باب و سرفصل از طریق فهرست گزینشی، متن قرآن كریم به همراه ترجمه و امكان جست و جو در آیات، جست و جو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست كتاب‌های برنامه از جمله امكانات این نرم افزار است.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار می شود به متن كامل چند دوره لغت‌نامه عربی و فارسی با امكان دسترسی به ریشه و مشتق كلمات، یادداشت ‌برداری، ذخیره سازی متن، ویرایش و چاپ متن از جمله قابلیت های پژوهشی اشاره کرد.

این نرم افزار اکنون در غرفه آیت‌الله صافی گلپایگانی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قران کریم واقع در تهران در باغ موزه دفاع مقدس سالن جنب مسجد خرمشهر بخش نمایشگاهی غرفه بخش حوزوی و سالن 8 بخش مکتوب، غرفه 62 انتشارات دار الزهرا تا بیست و سوم تیرماه از ساعت 18 الی 24 برای بازدید از آثار این عالم برجسته و تهیه نرم افزار مجموعه آثار اقدام کنند.


منبع:حوزه

211008

 



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین