عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۹۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
به همت آموزشکده قرآن الکفیل و همزمان با آغاز ماه میهمانی خدا، محفل نورانی انس با قرآن کریم در حرم مطهر حضرت عباس(ع) برگزار شد.
عقیقصحن حرم مطهر حضرت عباس(ع) به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول وحی و ماه میهمانی خدا، شاهد برگزاری محفل انس با قرآن می‌باشد.

این محفل قرآنی را آموزشکده قرآن الکفیل وابسته به اداره امور فکری و فرهنگی حرم مطهر در صحن حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس(ع) به عنوان بخشی از فعالیت‌های فرهنگی در ماه مبارک رمنضان برگزار نموده است.

این محفل قرآنی هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در صحن مطهر عباسی برگزار و هر روز یه جزء از قرآن کریم تلاوت می شود.

لازم به ذکر است آستان مقدس عباسی در طول سال و به مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری محافل قرآنی به منظور آموزش احکام تلاوت و تجوید می‌نماید.

آستان مقدس عباسی همانند سالهای گذشته اقدام به تدارک برنامه خدماتی امنیتی برای زائران در کنار برنامه های مخصوص ماه مبارک رمضان نموده است.

این برنامه‌ها با هدف ارائه خدمات حداکثری از سوی آستان مقدس عباسی به زائرانی‌ است که در این ماه عزیز برای زیارت عتبات مقدسه کربلا و کسب فیض از این شبهای روحانی به کربلا وارد می‌شوند، تدارک دیده شده است.

برنامه های ویژه پیش بینی شده برای این شب‌ها از بخش‌های متعددی مثل برپائی محافل انس با قرآن کریم و ختم قرآن با حضور قاریان کشوری و بین المللی و برپائی مجالس دینی در طول این ماه تشکیل شده است.

.................



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین