عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد: مساجد با توجه به مفاهیم غنی اسلامی جایگاه ویژه ای در سبک زندگی ایرانی اسلامی بر عهده دارند.
عقیقحسین مظفر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: شورای فرهنگی مساجد که متشکل از اقشار مختلف افراد حاضر در مساجد‌اند، نقش مهمی را در فعالیت‌های مختلف مساجد بر عهده دارند و این ظرفیت را دارد که فعالیت‌های فرهنگی‌، اجتماعی مساجد را در مسیر تاثیرگذاری بیشتر قرار دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش شورای فرهنگی مساجد در جذب اقشار مختلف مردم در مساجد افزود: شورای فرهنگی مساجد با ایجاد تنوع و جذابیت در کارکردهای مختلف مساجد در جذب اقشار مختلف مردم برای حضور در مساجد نقش مهمی را بر عهده دارد.

مظفر تلاش برای حل مشکلات فرهنگی اجتماعی مردم در قالب فعالیت‌های مختلف اجتماعی از مهم‌ترین وظایف شورای فرهنگی مساجد دانست و اظهار داشت: شورای فرهنگی مساجد با تصمیم های مناسب در خصوص فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی مساجد قابلیت حل معضلات مختلف اجتماعی مردم را دارد.

وی ادامه داد: ائمه جماعات مساجد و شورای فرهنگی با ارتباط مناسب فضا را برای وحدت و همدلی در مساجد فراهم می‌کنند و فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی مساجد را در چارچوب موازین اسلامی قرار می‌دهند.

مظفر خاطرنشان کرد: مساجد،‌خانواده و جوانان به عنوان اصول مهم با تکا بر مفاهیم غنی اسلامی نقش مهمی را در سبک زندگی ایرانی اسلامی دارند، معنویت، وحدت و همدلی در جامعه اسلامی یکی از اصول مهم گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی است.


منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین