عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
در نمایشگاه قرآن انجام می‌شود
دبیر ستاد طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم از ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این طرح در دو بخش مجازی و حضوری در غرفه طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.
عقیق:حجت الاسلام سیدکاظم موسوی متقی دبیر ستاد طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم گفت: طرح ملی تربیت حافظان و مربیان حفظ قرآن کریم نیازمند معرفی در نمایشگاه های قرآنی، مسابقات قرآن و مجامع قرآنی است تا جامعه قرآنی کشور با عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه تربیت حافظان و مربیان حفظ قرآن کریم آشنا شوند.

وی افزود: بحمدالله سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه تربیت حافظان و مربیان حفظ قرآن کریم عملکرد خوب و قابل دفاعی داشته و از سایر نهادهای فرهنگی در این زمینه پیشتاز است.

موسوی متقی گفت: از این رو ستاد طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در بخش نهادها و موسسات فرهنگی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضوری فعال دارد تا جامعه قرآنی و علاقه مندان به فعالیت های قرآنی با ابعاد این طرح آشنا شوند.

وی درخصوص فعالیت های غرفه طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: در غرفه طرح حفظ در نمایشگاه قرآن کریم، علاوه بر اطلاع رسانی از فعالیت های انجام شده در طرح تربیت حافظان و مربیان حفظ قرآن کریم، از علاقه مندان به شرکت در این طرح در دو بخش مجازی و حضوری ثبت نام به عمل می آید.

دبیر ستاد طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم افزود: غرفه طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با استقبال خوب بازدیدکنندگان از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مواجه شده است.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین