عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۱
نیروهای داوطلب دانشگاه کربلا شور و شجاعت خود را برای دفاع از میهن خود در برابر هرگونه متجاوزی که بخواهد خاک عراق را با قدم های خود آلوده سازد اعلام کردند.
عقیقدکتر منیر السعدی رییس دانشگاه کربلا در دیدار با نیروهای داوطلب دانشگاه کربلا اعم از اساتید و کارمندان که در دوره آموزش نظامی جهت مبارزه با داعش به سر میبرند تاکید کرد که مبارزه مسلحانه با داعش وظیفه ای ملی و شرعی است.

در این مرکز آموزش نظامی، نیروهای داوطلب روش استفاده از سلاح را توسط مربیان فرا میگیرند و دکتر سعدی نیز آموزش هایی را در زمینه استفاده بهتر از سلاح به حاضران ارائه کرد و حاضران نیز از این نکات ارزنده استقبال کرده و به وجد آمدند.

در این دوره، دکتر زهیر جدوع معاون آموزشی دانشگاه و استاد محمد کاظم الهر دبیر شورای دانشگاه و رؤسا و اساتید دانشکده ها نیز حضور داشتند.

دکتر قیس السماک معاون اداری دانشگاه نیز گفت: دانشگاه کربلا تصمیم دارد مراکز مختلفی را جهت ثبت نام نیروهای داوطلب اختصاص دهد و با راهنمایی های وزارت کشور ما آماده افتتاح این مراکز هستیم و پس از اعلام تشکیل هنگ دانشگاه شاهد استقبال گسترده کارمندان و دانشجویان بوده ایم.

وی افزود نیروهای داوطلب دانشگاه حمایت خود را از ارتش شجاع در دفاع از عراق در برابر تروریست ها اعلام کرده اند. این هنگ در واقع یکی از سه مرکز داوطلبی دانشگاه است که مرکز اول در فریحه و مرکز دوم در منطقه کارمندان و سومی در دانشکده کشاورزی در ناحیه الحسینیه قرار دارد.

سماک گفت: آموزش های صبحگاهی ما شامل آموزش های بدنی و ورزش صبحگاهی است و در ساعات بعد از ظهر نیز آموزش های بسیجی و فرهنگی و نحوه استفاده از انواع سلاح ها ارائه میشود و به خواست خداوند متعال منتظر اشاره میهن خود برای جانفشانی هستیم.

لازم به ذکر است که در ماه رمضان آموزش های بدنی و نحوه استفاده از اسلحه و آموزش های ویژه نظامی پس از افطار انجام می شود.

از سوی دیگر دوره های امداد رسانی و کمک های اولیه نیز در دانشگاه کربلا برگزار شده که تعدادی از کارمندان دانشگاه در آن شرکت کرده اند. این دوره اولین دوره در این زمینه است و دوره دوم نیز برای کارمندان مرد دانشگاه برگزار خواهد شد که آموزش آنها توسط متخصصان دانشکده پزشکی و پرستاری صورت خواهد گرفت.

نیروهای داوطلب دانشگاه کربلا شور و شجاعت خود را برای دفاع از میهن خود در برابر هرگونه متجاوزی که بخواهد خاک عراق را با قدم های خود آلوده سازد اعلام کردند.

 منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین