عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۶۲۸
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹
ویژه برنامه افطار شبکه دو سیما از امشب
ویژه برنامه «کوی محبت» از نجف اشرف و بارگاه امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام از امشب روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

عقیقسازندگان ویژه برنامه «کوی محبت» به مناسبت ماه پرفیض رمضان بخش‌های متنوعی را برای برنامه تدارک دیده‌اند. این برنامه از بارگاه امیر المؤمنین و از صحن حضرت زهرا (س)  از امشب (9 تیرماه) روی آنتن شبکه دو می رودگروه سازنده برای آماده سازی فضای مناسب برای اجرا و ارتباط مستقیم با نجف اشرف با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در عراق به دلیل حملات گروه داعش وجود دارد همچنین گرمای بالای 55 درجه ، توانستند شرایط را برای پخش زنده این برنامه از نجف اشرف مهیا کنند تا علاقمندان به حضرت امیر (ع) بتوانند این برنامه را به صورت زنده از نجف اشرف شاهد باشند

در این برنامه از کارشناسان سرشناس و اندیشمند معارفی سیما  برای طرح مباحث مختلف دعوت به عمل آمده است که همگی در برنامه حاضر شده و به صورت زنده از نجف با مخاطبان صحبت خواهند کرد.

ویژه برنامه «کوی محبت» برای قبل از افطار تدارک دیده شده است و از ساعت 20 تا 20:30 روی آنتن شبکه دو خواهد رفت. این برنامه مانند روال سه سال گذشته همه روزه  در ایام ماه مبارک رمضان قبل از افطار از نجف اشرف با اجرای سید مصطفی موسوی روی آنتن شبکه دو سیما می رود . «کوی محبت» به سفارش گروه معارف شبکه دو تهیه و تولید می‌شود.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین