عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۴۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
طی چند روزی که از آغاز بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم می گذرد دسترسی به مکان نمایشگاه مردم را دچار سردرگمی کرده است.
عقیق: طی سال های اخیر مکان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی تهران واقع بود که با تغییرات صورت گرفته در مکان نمایشگاه، بازدیدکنندگان دچار سردرگمی شده اند.
از این روی به منظور تسهیل دسترسی بازدید کنندگان از بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم سیستم حمل و نقل عمومی شامل مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی خدمات ویژه ای به شهروندان ارائه می کنند تا دسترسی به مکان جدید نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آسان تر شود.


شاید بهترین راه دسترسی به مکان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که امسال بنا به دلایلی در باغ موزه دفاع مقدس دایر شده است، استفاده از مترو باشد، چراکه قطارهای آن در طول روز به طور مداوم در این مسیر در حال رفت و آمد هستند.
شهروندان تهرانی می توانند با وارد شدن به خط یک مترو تجریش-کهریزک، با خروج از ایستگاه متروی شهید حقانی به طرف انتهای پارک وارد نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بشوند، ضمن اینکه ایستگاه های مترو تا ساعت 23:30 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
همچنین به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مجموع 500 دستگاه اتوبوس به مقصد نمایشگاه قرآن از 30 میدان اصلی شهر تهران بازدیدکنندگان را به مقصد باغ موزه دفاع مقدس جابجا خواهند کرد.


همچنین 30 دستگاه خودروی سواری وَن نیز در محوطه نمایشگاه مستقر اند که این خودروها بازدیدکنندگان را به خط اتوبوس بی آرتی تجریش – کهریزک واقع در میدان ونک انتقال می دهند.
گفتنی است امکانات موجود از ساعت 17 تا یک بامداد آماده خدمات رسانی به به شهروندان هستند.
برای آن دسته از افرادی که با خودرو شخصی قصد رفتن به نمایشگاه قران کریم را دارند نیز جای هیچ نگرانی نیست چراکه پارکینگ این مجموعه گنجایش حدود 2 هزار خودرو را دارد ضمن اینکه پارک حاشیه ای خیابان سرو نیز از ساعت 17 به صورت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه می باشد و به گفته معاون اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مجموعه پارکینگ های کتابخانه ملی نیز در ضلع شرقی نمایشگاه برای مواقع اضطراری پیش بینی شده است.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که از سوم تیرماه در باغ موزه دفاع مقدس آغاز به کار کرد تا 23 تیرماه جاری (15 رمضان) از ساعت 18 تا 24 برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین