عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۴۴۷
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، مراسم‌های مختلفی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.

عقیق: در مراسم «رمضان با قرآن» که از روز اول تا پایان ماه مبارک رمضان بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد بالاسر در حرم مطهر برگزار خواهد شد، برنامه‌هایی شامل ترتیل‌خوانی قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین‌المللی، سخنرانی و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مناسبت‌ها به اجرا در خواهد آمد.

همچنین در این مراسم نورانی حجج اسلام صمدی یزدی، تاج لنگرودی و ابوالحسنی به ترتیب از دهه اول تا دهه سوم ماه مبارک، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، برنامه قرائت ادعیه توسل و کمیل در سه‌شنبه و پنج‌شنبه شب‌های ماه مبارک رمضان از ساعت 22 در مصلای بزرگ ری، برنامه دعا، مناجات و مرثیه‌سرایی در پنج‌شنبه‌ شب‌ها از ساعت 1:30 بامداد توسط ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت غلامزاده در مسجد جامع و همچنین جلسات حفظ و قرائت قرآن کریم همه روزه از ساعت 18:30 در همان مکان برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)همچنین در طول ماه مبارک رمضان درب‌های حرم مطهر جهت استفاده هر چه بیشتر روزه‌داران و زائران گرامی از فیوضات معنوی این ماه سراسر نورانی یکسره تا صبح باز خواهد بود.

بر اساس این گزارش برنامه ترتیل‌خوانی قرآن کریم همه روزه از طریق شبکه 5 سیما و پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به نشانی www.abdolazim.com به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

 


منبع:ایسنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین