عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۳۱۷
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به تجاوزات داعش در عراق و آشوب گری آنها در این سرزمین گفت: طبق آموزه‌های دینی نطفه پاک نیروی پاک و صالح بوجود می‌آورد و نطفه ناپاک نیز نیرویی ناپاک تربیت می‌کند.
عقیقاین مرجع تقلید در دیدار جمعی از افسران سپاه امام علی(ع) اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان همه باید برای میهمانی خدا آماده شویم و به استقبال آن برویم و از آن بهره کافی را ببریم.

وی با اشاره به آغاز ماه مهمانی خدا گفت: هر فردی ماه رمضان را درک کند پاک و طاهر گردیده و نسبت به انجام فرائض خود دقت می‌کند.

علوی‌گرگانی داعش را نطفه ناپاک معرفی کرد و افزود: با توجه به کارها و فعالیت‌های داعش و جنایات آنها می‌توان گفت که آنها از نطفه ناپاکی بوجود آمده‌اند.

وی علت انجام گناه را دوری از خدا، پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع) دانست و گفت: هرکس در صورتی که از خداوند فاصله بگیرید، بدون توجه به رضایت خداوند هر کاری را انجام می‌دهد و این سرآغاز مسیر گمراهی است.

بنا بر این گزارش این استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به مسائلی که باید در این ماه از آنها پرهیز کنیم، گفت: در این ماه انسان باید از غیبت، تهمت و کارهای ناپسند دوری کند و مراقب اعمال و رفتارهای خود باشد تا بتواند رضای خداوند را جلب کرده و مسیر تعالی را بپیماید.

علوی گرگانی در پایان تصریح کرد: هرکس که به دنیا بیش از آخرت اهمیت دهد و آخرت نزد او جایگاهی نداشته باشد مورد قهر و غضب خداوند قرار می‌گیرد و بنا بر آیات قرآن عذابی سخت در انتظار اوست. 

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین