عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۲۳۴
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
سایت مراقبه با محوریت سبک زندگی اسلامی در آینده ای نزدیک و به همت انجمن معنویت نوین راه اندازی می شود.
عقیقمجید سراجی زاده مدیر اجرایی انجمن معنویت نوین با اعلام راه اندازی سایت "مراقبه" با محوریت سبک زندگی اسلامی در آینده ای نزدیک گفت: با توجه به مشکلات و معضلاتی که امروز در جوامع پیش روی انسان ها قرار دارد، با بررسی انجام شده کارشناسان دین، این امر در حقیقت به ضعف معنوی افراد باز می گردد لذا با برنامه ای خاص و پیاده کردن سبک زندگی معنوی و اسلامی، می توان به آرامش، این گمشده بشر، دست یافت.
وی ادامه داد: در این راستا انجمن معنویت نوین بر آن شد تا با راه اندازی سایتی با عنوان "مراقبه" به ارائه سبک زندگی به صورت کاربردی در موضوعات مختلف در قالب صوت و تصاویر، گفتگو با کارشناسان این حوزه، معرفی کتاب و ... در حقیقت برنامه ای منسجم برای زندگی با تکیه بر آیات و روایات به کاربران ارائه دهد تا به رشد و بالندگی معنوی که باید در انسان ها شکوفا شود کمک کند.
وی خاطر نشان کرد: انجمن معنویت نوین در نظر دارد در راستای ارائه سبک زندگی اسلامی و نو به کاربران خود خدمات متنوع و برجسته تری را ارائه دهد تا از این رهگذر تلاشی بر اشاعه این سبک در زندگی افراد داشته باشد.
به گفته سراجی زاده در حال حاضر نسخه آزمایشی این سایت به نشانی اینترنتی www.moragebe.ir برای کاربران قابل مشاهده بوده و به زودی به بهره برداری می رسد.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین