عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۲۰۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه علوم وحیانی معارج از ارائه آثار جدیدحضرت آیت الله جوادی آملی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

عقیق: ابوالفضل خراسانی با بیان این که امسال پژوهشگاه معارج حداقل با 7 اثر جدید از آثار حضرت آیت الله جوادی آملی در نمایشگاه قرآن شرکت خواهد کرد، اظهار کرد: پژوهشگاه معارج امسال عرضه حداقل 40 اثر در سال را برنامه ریزی کرده است در واقع هر هفته یک کتاب، که تا کنون 9 اثر منتشر شده است.

 وی گفت: جلد 9 کتاب ادب فنای مقربان، ویراست دوم مفاتیح‌الحیاة، کتاب الاجاره از مجموعه کتاب‌های فقهی، جلد 33 تفسیر ترتیبی مجموعه تسنیم، جلد چهارم فصلنامه اخلاق و جلد 15 فصلنامه اسراء از جمله عناوین آثاری است که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن عرضه می‌شود.

خراسانی در ادامه بیان داشت: جلد 12 کتاب رحیق مختوم، شرح اسفار صدرالمتالهین ملاصدرای شیرازی نیز در نمایشگاه قرآن این دوره برای نخستین بار عرضه می‌شود.

 معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه علوم وحیانی معارج از برگزاری نشست های تخصصی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: از دیگر برنامه های ما در نمایشگاه قرآن، برگزاری نشست‌های تخصصی است.

 وی گفت: با توجه به محوریت کتاب «قرآن در قرآن» در طرح ملی ملکوت، پژوهشگاه معارج چهار نشست با محوریت این کتاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن تدارک دیده است، عقلانیت و قرآن و همچنین فرهنگ و قرآن از دیگر موضوعات نشست های تخصصی پژوهشگاه در نمایشگاه است .

 خراسانی حضور کارشناسان متعدد جهت راهنمایی و مشاوره به بازدیدکنندگان غرفه اسراء را از دیگر برنامه های پژوهشگاه بر شمرد و افزود: از آنجا که پایان‌نامه‌های زیادی درباره نظرات و دیدگاه‌های حضرت آیت‌الله  جوادی آملی نگاشته می‌شود، بخشی را به راهنمایی و مشاوره دراین خصوص اختصاص داده ایم و برای این منظور کارشناسان متعدد و اعضای هیئت علمی ما هر شب در نمایشگاه حضور دارند و پاسخگوی سئوالات بازدیدکنندگان هستند.

 یادآور می‌شود، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امروز سه‌شنبه، سوم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای در باغ موزه دفاع مقدس آغاز به کار کرد.

 

منبع:حوزه
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین