عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۰۸۸
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
ترجمه‌ عربی کتاب «پایی که جا ماند» به روایت سید ناصر حسینی‌پور و ترجمه‌ کمال السید، مترجم عراقی این کتاب، رونمایی می‌شود.

عقیق:مراسم رونمایی از ترجمه‌ عربی کتاب «پایی که جا ماند» ساعت  15:30 روز سه شنبه  3 تیرماه، در محل خبرگزای فارس و با حضور کمال السید، مترجم عراقی و سید ناصر حسینی‌پور، راوی کتاب، چهره‌های ادبی و فرهنگی و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

کتاب «پایی که جا ماند» از جمله آثار برتر در حوزه ادبیات دفاع مقدس است که انتشارات سوره‌ی مهر آن را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرد. پس از تقریظ مقام معظم رهبری بر حاشیه‌ی این کتاب، «پایی که جا ماند» در کمتر از 3 ماه به چاپ نوزدهم رسید و رکوردی بر جای گذاشت. «پایی که جا ماند» تا به امروز بیش از 20 بار تجدید چاپ شده است.

مقام معظم رهبری در تقریظ خود بر ترجمه عربی ، انگلیسی و اردو این کتاب تاکید کرده بودند. در پی این تاکید رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد این کتاب منحصر بفرد را به زبان عربی ترجمه کرده است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بنا دارد  با حضور کمال السید، مترجم عراقی و سید ناصر حسینی‌پور راوی کتاب و جمعی از شخصیت های فرهنگی و ادبی این اثر را رونمایی نماید.



منبع:فارس
211008 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین