عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۰۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
با عنوان «روایت هجرت خورشید»
نویسنده ادبیات کودک و نوجوان گفت: نمایشنامه «روایت هجرت خورشید» با موضوع امام رضا(ع) به زودی برای گروه سنی نوجوان منتشر می‌شود.

عقیق:منوچهر اکبرلو، نویسنده و نمایشنامه‌نویس کودک و نوجوان درباره کتاب «روایت هجرت خورشید»، بیان داشت: این اثر نمایشنامه‌ای برای مخاطبان نوجوان است که به روایت زندگی امام رضا (ع) می‌پردازد.

به گفته وی، نمایشنامه «روایت هجرت خورشید» به سفارش آستان قدس رضوی نوشته شده است که به زودی از سوی این انتشارات منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

اکبرلو درباره دیگر اثر زیر چاپ خود، عنوان کرد:  کتاب «سه رویکرد به نمایش خلاق» نوشته «جودیت پولیسینی» که قرار بود دو سال گذشته به مناسبت «جشنواره تئاتر کودک» منتشر شود به دلیل کمبود بودجه منتشر نشد و همچنان پیگیر انتشار آن هستم.

بر اساس این گزارش، منوچهر اکبرلو متولد 1341 در تهران و مدرس دانشگاه، روزنامه نگار، منتقد، پژوهشگر، مترجم، نویسنده و ویراستار است که دوره کارشناسی هنرهای نمایشی خود را در سال 1373 از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد پژوهش‌های هنری با گرایش تئاتر و سینما را سال 1375 از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز اخذ کرده است.

از این نویسنده تاکنون آثار بسیاری منتشر شده است که از جمله آن می‌توان به مجموعه «نمایشنامه‌های کوتاه»، «یک دوستی داشتم»، «زنده باد نمایش»، «اسب سفید بالدار»، «دوست دارم برگردم زمین» و «شیرین‌تر از عسل» اشاره کرد.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین