عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۰۳۵
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
رادیو معارف در آستانه فرا رسیدن ماه میهمانی خدا ضمن بیان احکام روزه، به سوالات شنوندگان پاسخ می دهد.
عقیقدر آستانه آغاز ماه میهمانی خدا برنامه پرمخاطب «زمزم احکام» از سوم تیر (پس فردا) هر روز به بازگویی احکام ویژه ماه مبارک رمضان خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این برنامه حجت الاسلام حسین وحید پور کارشناس مباحث فقه و احکام به مرور احکام روزه همچون نیت، مبطلات روزه، احکام قضا و کفاره روزه، احکام روزه مسافر، بیان اقسام افرادی که روزه به آنها واجب نیست، احکام استهلال، انواع روزه های مستحب، حرام و مکروه و احکام ویژه بانوان در ماه مبارک رمضان می پردازد.

همچنین در قسمت دوم این برنامه مراجع معظم تقلید و نمایندگان ویژه آنان به استفتائات و سوالات شرعی شنوندگان پاسخ می دهند به طوری که پاسخگویی شخص مرجع تقلید یا نماینده ویژه ایشان در رادیو معارف سبب شده است؛ آنچه در این برنامه به عنوان نظر شرعی مرجع تقلید بیان می شود برای عامه مخاطبان قابل استناد و عمل باشد.

برنامه زمزم احکام کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت (ع) است که هر روز از ساعت 12 و 10 دقیقه پخش می شود و علاقه مندان می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اختصاصی این برنامه در سایت رادیو معارف، از ساعت 4 و 40 دقیقه بامداد روز بعد، بازپخش آن را گوش کنند.

منبع:ایرنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین