عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۰۲۴
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱
مدیر شبکه رادیویی سلامت ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان این شبکه رادیویی را تشریح کرد.

عقیق:علیرضا به‌فر، مدیر شبکه رادیویی سلامت در تشریح برنامه های این شبکه در ماه ضیافت الهی گفت: سیاست شبکه رادیویی سلامت تولید برنامه های شاد و پرنشاط با رویکرد ارتقای دانش سلامت به مخاطبین در تمام برنامه های خود از 13 رجب تا 15 رمضان بوده است؛ که با توجه به برنامه ریزی گروه های برنامه ساز، رمضان امسال این شبکه رادیویی برنامه های متنوعی را در موضوعات و مناسبت های مذهبی تهیه و تولید کرده است که از جمله آن ها می توان به برنامه های «زندگی جاری است»، «سلام جوانی»، «سپهر دانش»، «نقطه سر خط»، «سفره ایرانی»، «نفس دوم»، «محراب عشق»، «غریب کوفه»، «خدا در همین نزدیکی است» و ... اشاره کرد.

وی در ادامه به میلاد با سعادت کریمه اهل بیت علیه السلام اشاره و بیان کرد: «پشت پلک صبح»، «نقطه سر خط»، «زندگی جاری است»، «تا بیکران»، «خدا در همین نزدیکی است» و «سلام جوانی» از جمله برنامه های 22 تیر ماه روز میلاد فرخنده امام حسن مجتبی (ع) است که در این برنامه ها، به موضوعاتی نظیر امام حسن(ع) الگویی مناسب برای جوانان، نقش گذشت و بخشش بر سلامت جوانان، ویژگی های شخصیتی امام به عنوان الگویی در قرنی که استرس و اضطراب حاکم است و ... با حضور کارشناسان پرداخته می شود.

مدیر شبکه رادیویی سلامت با اشاره به برنامه های بهداشتی و تغذیه ای رادیو سلامت در روزهای ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تغذیه و ورزش در ایام ماه رمضان، گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت از ابتدای ماه ضیافت الهی در برنامه های «فراسو»، «مجله پزشکی»، «صدای مشاور»، «سفره ایرانی»، «نفس دوم»، «سپهر دانش»، «استودیو سلامت» و «صبح و زندگی» به موضوعاتی همچون تغذیه، ورزش، بیماری های گوارشی و ... می پردازد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه روز 21 تیر ماه با نام روز عفاف و حجاب نام گذاری شده است، گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت در برنامه «سلام جوانی» با حضور کارشناسان و روان شناسان به بررسی نقش عفاف و حجاب و تاثیر آن بر سلامت معنوی و روانی جوانان می پردازد. این برنامه روز 21 تیر از ساعت 17:00 به مدت 30 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.

به‌فر با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) در ماه مبارک رمضان افزود: ویژه برنامه «سرچشمه کوثر» با موضوع الگوپذیری از سیره زندگی حضرت خدیجه (س) همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) در روز 17 تیر ماه برابر با 10 رمضان از ساعت 16 به مدت 25 دقیقه  تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

مدیر شبکه رادیویی سلامت در پایان با اشاره به ویژه برنامه های شب های قدر رادیو سلامت ادامه داد: این شبکه از تاریخ 25 تیر ماه نخستین روز از شب های لیالی القدر تا روز 29 تیر ماه ویژه برنامه های متنوعی را پخش می کند که از جمله آن ها می توان به برنامه های «محراب عشق»، «غریب کوفه»، «خدا در همین نزدیکی است»، «زندگی جاری است»، «خانه ما»، «سلام جوانی»، «سپهر دانش»، «پشت پلک صبح»، «نقطه سر خط» و «صبح و زندگی» اشاره کرد. حضرت علی(ع) الگویی برای ولایت پذیری جوانان، تأثیر دعا و نیایش بر سلامت روان و معنوی، سلامت روان در کلام مولای متقیان امیرالمومنین (ع) از جمله موضوعات گروه‌های برنامه ساز رادیو سلامت در ایام لیالی القدر است. 

برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت 24 ساعته بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز و یا ستاپ باکس کانال 57 تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.


منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین