عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۹۳۶
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
خطیب توانای حرم مطهر امام حسین(ع) تاکید کرد: وظیفه ما است که به جنایتکاران اجازه ندهیم سخنان بیهوده خود را در رابطه با تخریب قبور مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و امیرالمؤمنین(ع)عملی کنند.
عقیقآیت‌الله سیدیاسین موسوی از خطبای برجسته عراق روز گذشته در حرم مطهر امام حسین(ع) تاکید کرد: خطر گروه تکفیری داعش فقط متوجه عراق نیست بلکه خطری برای نسل بشریت به حساب می‌آید.

وی افزود: اکنون این گروه گمراه عراق را اشغال کرده و برخی از مناطق را به اشغال کامل خود در آورده‌اند و در مقابل ما راهی جز مقابله و جنگیدن و ایستادن در مقابل آنان نداریم.

آیت‌الله موسوی درحالی‌که کمربندی از فشنگ بر تن کرده و یک سلاح در دست گرفته بود وظیفه ما است که به جنایتکاران اجازه ندهیم سخنان بیهوده خود را در رابطه با تخریب قبور مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و امیرالمؤمنین(ع) عملی کنند.

خطیب برجسته کربلای معلی تاکید کرد: همه ما می‌دانیم که حسین(ع) فقط برای شیعیان نیست و دلیل واضح بر این گفتار زیارت اربعین است که در همین حرم مطهر برادران اهل تسنن نیز همراه با مردم و خدام حرم امام حسین(ع) حضور همیشگی دارند.

آیت‌الله موسوی افزود: همچنین مسیحیان را در کنار شیعیان دیدیم که به زائران خدمت کردند. حسین(ع) شعار عراق است، حسین(ع) الگو عراق است، حسین(ع) وجود عراق است، دفاع از حسین(ع) دفاع از عراق است، و پس از آنکه مرجعیت دینی مردم را به دفاع دعوت کردند بر ما است که از سیدالشهداء(ع) دفاع کنیم.

وی در بخش دیگر از سخنانش اظهار کرد: سخنان طایفه‌ای که در رابطه با ما و مرجعیت می‌زنند، کاملاً معلوم و آشکار است که این سخنان از جانب دشمنان ما است. چرا که امروز به وضوح می‌بینیم که برادران و عزیزان سنی در کنار برادران شیعه از امام حسین(ع) و عراق دفاع می‌کنند و به ندای مرجعیت دینی لبیک گفته و در واقع لبیک حق گفته و به جنگ با گروه تروریستی داعش رفته‌اند. پس می‌فهمیم که این سخنان طایفه‌ای از جانب دشمنان دین و اسلام زده می‌شود و هدف آن مسائل سیاسی است که در پشت پرده آن قصد از بین بردن وحدت عراق را دارند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین