عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۹۲۵
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
در آستانه ماه مبارک رمضان به چاپ سیزدهم رسید؛
در آستانه ماه مبارک رمضان و تجدیدچاپ اثری اخلاقی و معنوی«توصیه ‏ها، پرسش و پاسخ ‏های آیت ‏الله جوادی آملی» به چاپ سیزدهم رسید.
عقیقدفتر بیستم «پرسش‏ها و پاسخ‏های دانشجویی» با عنوان «توصیه‏ ها، پرسش و پاسخ ‏ها در محضر آیت ‏الله جوادی آملی»، از سوی دفتر نشر معارف به چاپ سیزدهم رسیده است.

این مجموعه سخنرانی‏ها، توصیه ‏ها و پاسخ‏های مفسر گرانقدر و حکیم فرزانه، آیت ‏الله جوادی آملی، به پرسش‏های دانشجویان شرکت کننده در همایش «کوثر» نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‏ها در سال‏های 1377 تا 1381 در مشهد مقدس است که پس از ویرایش و فصل‏بندی چاپ و منتشر شده است.

در این کتاب به 95 پرسش در موضوع‏هایی چون تحریف قرآن، نزول قرآن، تعلیم اسما، عالم ذر، ثقل اکبر و ثقل اصغر، نقش استاد اخلاق، صراط مستقیم، راه کشف و شهود، چلّه نشینی، استغفار ائمه(ع)، هدف از خلقت، قضا و قدر، جبر و اختیار، علم معصوم، گناه فرشتگان، معراج پیامبر(ص)، عقل زنان، خلقت شیطان، تفاوت اساسی زن و مرد و موضوعات دیگر پرداخته شده است.

چاپ سیزدهم این کتاب در 187 صفحه، قطع رقعی، قیمت 5000 تومان و با شمارگان 3000 نسخه از سوی دفتر نشر معارف چاپ و منتشر شده است.مجموعه کتاب‏های «پرسش‏ها و پاسخ‏های دانشجویی» (تاکنون در 48 جلد) توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و دفتر نشر معارف انتشار پیدا کرده است.

آنچه این کتابها را از انواع مشابه برجسته می‏سازد طبقه‏بندی موضوعی، توجه به شبهات و سئوالات روز، پاسخگویی بلیغ و بر اساس نظرات علما و مراجع عظام می‏باشد.

 این کتاب‏ها در عین حال این که دانشجویی نام گرفته، اما برای هر ذهن پرسشگر و برای پاسخ به شبهات در اکثر محیط‏ها مناسب می‏باشد.

با توجه به بمباران اطلاعاتی دشمنان اسلام ناب و شبه ه‏افکنی روز افزون آنها مطالعه چنین کتاب‏هایی که حجم کم، بیان ساده و حتی قیمت اندک دارد به همه و خصوصاً فعالان فرهنگی حوزه جوان و نوجوان توصیه می‏شود .

براي تهيه این کتاب ارزشمند و اخلاقی از طريق سايت پاتوق کتاب: ketabroom.ir يا فروشگاههاي آن و ديگر مراکز توزيع محصولات فرهنگي اقدام کنيد.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین