به عنوان نمونه روز گذشته یکشنبه 26 آذر ماه، پروازی با ظرفیت
بیش از 80 نفر از زائرین عتبات تهران را به مقصد نجف اشرف ترک کرد اما در
فرودگاه نجف اشرف از ورود تعداد 41نفر از این زائران به خاک عراق بدلیل درج
ویزای جعلی، ممانعت شده و این افراد به ایران بازگردانده شدند.
ضمن
تعداد 40 نفر از این زائرین نیز با رایزنی و پیگیری مستمر دفترنمایندگی
سازمان حج و زیارت در عراق و با ارسال مانیفست ازایران موفق به ورود به خاک
عراق شدند.
در همین راستا سازمان حج و زیارت کشور به مشتاقان و عاشقان زیارت اباعبدالله الحسین(ع) توصیه کرد با توجه به اینکه تنها متولی دریافت ویزا و اعزام زائر به عتبات عالیات به صورت قانونی، سازمان حج و زیارت می باشد، متقاضیان برای عزیمت به عتبات عالیات صرفا ازطریق دفاتر زیارتی تحت نظارت و مورد تائید سازمان حج و زیارت در رابطه به تشرف به عتبات اقدام کنند.
بخش اول گفت و گوی عقیق با استاد حسین انصاریان: